سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

آزمون آنلاین تست و امتحان را به صورت آنلاین انجام می دهد تا میزان معلومات شرکت کنندگان را در مورد موضوع ارائه شده بسنجد.

سیستم آزمون آنلاین به چه صورت کار می کند؟

معلم یا سازنده این دوره، یک حساب کاربری برای انجام آزمون می سازد. در این سیستم شما می توانید سوال هایی طرح کنید و آنها را به آزمون اضافه کنید. شما می توانید بین سوال های چند گزینه ایی و سوال های متن آزاد انتخاب داشته باشید.

مزایا و محدودیت های سیستم آزمون آنلاین

مزیت بزرگ آزمون آنلاین کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان هم برای معلم و هم برای دانش آموز می باشد. بزرگترین محدودیت آن این است که برای استفاده از سیستم آزمون آنلاین باید متصل به اینترنت باشید. در نتیجه باید به صورت آنلاین نام نویسی کنید.

چه کسی از سیستم آزمون آنلاین استفاده می کند؟

هر کسی می تواند این آزمون را که به صورت گروهی برای دانش آموزان انجام می شود، انجام دهد. متقاضیان ما از مدرسه ها و معلم ها تا شرکت ها متغیر می باشند.

ویژگیهای معمول سیستم آزمون آنلاین چیست؟

آشکار است که باید امکان برقراری آزمون را داشته باشد و بتواند سوال هایی مطرح کند. ترجیحاً آزمون برای انتخاب گزینه ها انجام می شود تا بتواند تعداد زیادی سوال مطرح کند. و شما باید بتوانید قوانینی برای زمانی که یک دانش آموز آزمون را قبول می‌شود یا در آن مردود می شود، تنظیم کنید. این عوامل، عواملی اساسی می باشند. برای دریافت تصویری گسترده‌تر در این مورد، به مشخصات آزمون آنلاین ما توجه کنید.

مزایا و ضرر های سیستم آزمون آنلاین

به نقل از جان کرویف یکی از بزرگترین فوتبالیست های دنیا “هر مزایایی ، ضررهایی نیز در بر دارد”. این امر در مورد سیستم آزمون آنلاین نیز صدق می کند.

 

 
منبع مطلب: تستاپ

پربازدیدترین مقالات سافت گزین