سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

سیستم های نرم افزاری تیکتینگ (Ticketing) که به عنوان نرم افزارهای HelpDesk و پشتیبانی آنلاین نیز شناخته می شوند ، امروزه نقش بسزایی در مدیریت ، مستند سازی و تسریع در مکاتبات درون سازمانی پرسنل با یکدیگر و نیز در ارتباط آنها با مشتریان ایفا می نماید. استفاده از این سامانه ها از سویی دیگر ، انکار ناپذیری در مکاتبات و تعاملات بین افراد را به وجود آورده که از این طریق ، حجم چشم گیری از مشکلات مرتبط با این موضوع به سرعت از بین خواهند رفت.

گروه فناوری اطلاعات پرنیا با توجه به اهمیت این گونه نرم افزارها و نبود نرم افزارهای بومی کارآمد در این حوزه ، در سال 1394 اقدام به تولید نرم افزار تیکتینگ هلپیکال (Helpical) نمود و سپس با ثبت این نرم افزار در وزارت ارشاد اسلامی و دریافت تأییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک کشور ، به عنوان ارائه دهنده تخصصی ترین نرم افزار کاملاً ایرانی تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین در کشور مطرح گردید و از این طریق توانست راه حلی مطمئن و حرفه ای را برای متقاضیان این گونه نرم افزارها در کشور ایجاد نموده بر از خروج ارز از کشور برای خرید محصولات خارجی و نیز نگرانی از قطع پشتیبانی این شرکت ها به دلایل مختلف جلوگیری نماید.

 

سیستم تیکتینگ هلپیکال

 

هلپیکال (Helpical) با توجه به ویژگی های خود ، برای استفاده در سازمانها ، شرکت ها و موسسات مختلف می تواند به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی عمل نماید. از این نرم افزار می توان در کاربردهای متنوع و مختلفی نظیر پشتیبانی آنلاین ، صدای مشتری ، پرسش و پاسخ آنلاین ، مشاوره اینترنتی ، ثبت شکایات ، مدیریت گردش کار ، نظام پیشنهادات و ... استفاده نمود.

در پیاده سازی این سیستم از جدیدترین روش های طراحی و تولید نرم افزار استفاده گردیده و تا حد امکان سعی شده است تمامی نیازهای متقاضیان این گونه نرم افزارها تحت پوشش قرار گیرد. نتیجه تلاش های مدیران و تیم فنی این نرم افزار ، ارائه 56 آپدیت مختلف در طی 2 سال (تا تاریخ 15 فروردین ماه 1397) برای رفع مشکلات و بیشتر از آن ، افزودن امکانات جدید به این سامانه بوده است.

از جمله ویژگی های بارز این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. محیط کاربری ساده و سهولت بسیار زیاد در استفاده برای تمامی کاربران
  2. طراحی پوسته به شیوه رسپانسیو به منظور مطابقت رابط کاربری برای استفاده بر روی کلیه دستگاه ها
  3. راه اندازی و تنظیمات بسیار آسان در کمتر از 5 دقیقه
  4. قابلیت انتخاب محیط کاربری فارسی یا انگلیسی
  5. پلن های قیمتی متفاوت بسته به نیازهای کاربران
  6. وجود پشتیبانی در داخل ایران و بدون نیاز به شرکت های خارجی
  7. ارائه نرم افزار به دو شیوه SaaS و Dedicated

سیستم تیکتینگ هلپیکال

از شما اعضاء وب سایت سافت گزین دعوت می نماییم تا برای آشنایی با تمامی امکانات و قابلیت های نرم افزار تیکتینگ هلپیکال ، از وب سایت www.helpical.com بازدید فرمایید.

پربازدیدترین مقالات سافت گزین