سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

سیستم جامع مدیریت منابع انسانی به نحوی طراحی شده است که کلیه فرآیندهای مرتبط با از بدو استخدام تا اتمام خدمت و بازنشستگی را با نگاهی یکپارچه مدیریت می‌کند. این سیستم مدیریت منابع انسانی به سازمان‌ها امکان می‌دهد که ضمن مکانیزه‌ نمودن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی،‌ از اتلاف منابع جلوگیری کرده و به منافع حاصل از افزایش‌ بهره‌وری دست یابند.

از مزایای مهم نرم‌افزارهای جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه می‌توان به قابلیت انطباق با قوانین مختلف کشور از قبیل خدمات كشوری، قانون کار، هیات علمی و …، برخورداری از پیشخوان کارکنان (ESS)، ابزار قدرتمند انتقال اطلاعات از سیستم‌های موجود، یکپارچگی کامل اطلاعاتی و فرآیندی ، بهینه بودن برای سازمان‌هایی با ابعاد بزرگ و چندین هزار نفر پرسنل و گزارش‌ساز پیشرفته با قابلیت تولید انواع گزارش لیستی، آماری و نموداری، اشاره کرد.

سیستم جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه شامل نرم‌افزار‌های زیر است:

نرم افزار تشکیلات سازمانی

از طریق نرم‌افزار تشکیلات دیدگاه، آخرین ساختار مصوب سازمان‌ها همیشه موجود و در اختیار است و می‌توان با انتخاب ساختار، مستندات، تاریخچه‌ها، وظایف و كلیه اطلاعات مورد نظر درباره ساختار فعلی را در اختیار داشت. همچنین نسبت تغییرات، ویرایشات‌ و جابجایی‌های مربوط به پست‌ها و واحدهای سازمانی نیز قابل تفكیك است.

نرم افزار پرسنلی

این نرم‌افزار به‌ عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل جهت سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم حضور و غیاب و غیره .. بکار می‌رود. در این سیستم امکان نگهداری کلیه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی وجود دارد و براساس فرآیندهای جذب، تکمیل اطلاعات پرونده، صدور انواع حکم و یا قرارداد،‌ ماموریت و یا مرخصی، چرخه‌های مورد نظر را بر اساس روال‌های سازمانی بطور اتوماتیک در این نرم‌افزار پوشش داده می‌شود.

نرم‌افزار حضور و غیاب

كاربرد نرم‌افزار حضور و غیاب، دریافت و كنترل اطلاعات كاركرد پرسنل سازمان و تهیه گزارشات متنوع در مورد ساعات حضور و غیاب آنها با توجه به برنامه‌های كاری تعریف شده برای هر دسته از کارکنان است. از فعالیت‌های مهم این سیستم، ارسال خودكار اطلاعات حضور و غیاب برای انجام محاسبات حقوق كاركنان به سیستم حقوق و دستمزد، است.

 

نرم افزار حقوق و دستمزد

سیستم حقوق و دستمزد مجموعه دیدگاه، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و نیز تولید اسناد مربوط به پرداخت‌ها را به‌عهده دارد. این سیستم ارتباط تنگاتنگی با نرم‌افزار پرسنلی داشته و كلیه احكام صادره در این سیستم، بصورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارتباط «در لحظه» بین سیستم حقوق و دستمزد و سایر نرم‌افزارهای حوزه سیستم منابع انسانی به‌گونه‌ای طراحی شده كه بسیاری از عملیات تكراری، كنترل‌های اضافی و زمان‌بر بین حوزه اداری و حوزه مالی دستگاه كاهش می‌یابد.

 

نرم‌افزار نظرسنجی

از طریق این نرم‌افزار امکان تعریف سئوالات و نحوه پاسخ‌دهی به آنها بصورت پویا در اختيار است؛ بدين صورت كه با انتخاب سئوالات مورد نظر از بانک سئوالات و الگوهای پاسخ‌دهی، فرم نظرسنجی مورد نظر طراحی شده و می‌توان آن را برای کاربران و جامعه هدف مورد نظر در نرم افزار ارسال کرد.

 

نرم افزار آموزش

نرم‌افزار آموزش، ابزار رسیدن به راهکارهایی مفید برای پیاده‌سازی فرایند‌های نیازسنجی، اجرا، ارزیابی، اثربخشی و گزارش‌گیری از کلیه عملکرد‌های آموزشی در سازمان‌هاست. این نرم‌افزار امکان مکانیزه کردن تخصیص نیازهای آموزشی پرسنل، برگزاری دوره‌های آموزشی، ثبت نتایج و گواهینامه‌های صادر شده، ایجاد گردش برای درخواست‌ها و دریافت گزارشات آموزشی، اجرای فرایندهای ارزیابی و اثربخشی را فراهم می‌آورد.

 

نرم‌افزار ارزیابی عملکرد

نظام ارزیابی به منظور تعیین شایستگی كاركنان در ابعاد عملكرد، ارتقای سطح دانش فردی، رفتار و ... در سازمان‌ها و شركت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نرم‌افزار در طول یک سال (یک دوره ارزیابی کامل) از چندین روش و دوره ارزیابی بر اساس ماهیت دپارتمان‌ها استفاده می‌کند که در نهایت، نتایج کلیه ارزیابی‌ها به عنوان فاکتور موثر در محاسبه حقوق و مزایا درنظر گرفته خواهد شد.

 

نرم‌افزار نظام پیشنهادات

بدون شک نظام پیشنهادات در دنیای کنونی یکی از مناسب‌ترین روش‌های افرایش بهره‌وری در سازمان‌های مختلف است.نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه، امكان مشاركت تمامی كاركنان و حتی مشتریان سازمان را در روند تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و حل مسائل و مشكلات سازمان فراهم می‌کند.

 

نرم‌افزار مهمانسرا

نرم‌افزار مهمانسرا از مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات مهمانسراها و یا هتل‌های طرف قرارداد را ایجاد کرده است. امکان برنامه‌ریزی و یا رزرو استفاده کارکنان از مهمانسراها در تاریخ‌های مختلف، با انتشار بخشنامه‌ها در سطح کاربران و مدیریت گردش ثبت و دریافت درخواست‌ها در بازه‌های مختلف نیز از امکانات این نرم‌افزار می‌باشد.

 

نرم افزار وام و تسهیلات

نرم افزار رفاهی وام مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، امکان تعریف انواع وام‌های مختلف، کنترل مدارک و درج اطلاعات ضامنین و حتی محاسبه سود حاصله بر اساس فرایندها، ضوابط حاکم در سازمان را بصورت کاملا پویا و یکپارچه در کنار نرم افزارهای منابع انسانی دیدگاه فراهم کرده ‌است.

 

نرم افزار بازنشستگی

جمع‌آوری داده‌ها درباره پرسنل بازنشسته و انجام کلیه فرآیندهای مرتبط با انواع بازنشستگی، تنها از طریق سیستم یکپارچه مدیریت منابع انسانی، میسر خواهد بود. این نرم‌افزار با هدف محاسبه، برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی، دسترسی سریع و آسان به سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه برنامه‌ر‌یزی شده است.

 

نرم افزار بیمه مکمل

این نرم‌افزار امکان ثبت اطلاعات قراردادهای بیمه با شرکت‌های بیمه‌گر در طول سنوات مختلف به همراه میزان تعهدات و فرانشیز‌های مربوطه با در نظر گرفتن سهم بیمه کارمند و کارفرما را فراهم می‌کند. تبدیل اطلاعات در قالب پرونده درمان به منظور نگهداری سوابق و محاسبه هزینه‌های جبران درمان، صدور‌ انواع معرفی‌نامه و دفترچه از قابلیت‌های نرم‌افزار بیمه و بهداشت مجموعه دیدگاه است.

 

نرم افزار مدیریت مزایا

توزیع عادلانه و قانونمند مزایا، پاداش،‌ اضافه‌کاری و کارانه به کارکنان که در برخی سازمان‌های دولتی از محل بودجه خارج شمول، تامین می‌شود، موضوع کار نرم‌افزار «مدیریت مزایا» است.

 

 

پربازدیدترین مقالات سافت گزین