سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم
  • تبلیغات پیامکی

همانطور که می دانید در عصر امروز با توجه به میزان بالای رقابت در بازار و وجود محصولات در برند ها و مدل های متنوع، رقابت بسیار سخت و نفس گیر شده است. به جرات می توان گفت اگر بهترین محصول را داشته باشیم اما تبلیغات خوبی از آن ارائه ندهیم جایی در بازار نخواهیم داشت.

شرکت ها و سازمان هایی که مدیران به روز و کار آفرینی دارند هزینه ای زیادی صرف انواع روش های تبلیغاتی می کنند.

اما سوالی که همیشه در ذهن همه به وجود می آید این است که کدام روش تبلیغات بهتر است؟

با وجود روش های مدرن هنوز هم تبلیغات رسانه ای و محیطی (مانند تبلیغات در تلویزیون یا بیلبورد تبلیغاتی) تاثیر بسیاری دارند اما برای بسیاری از صاحبان کسب و کار امکان صرف هزینه های سنگین برای این گونه تبلیغات وجود ندارد.

یکی از بهترین روش های تبلیغات که هم هزینه بسیاری پایینی دارد و هم بازخورد نسبتا مناسبی دارد تبلیغات پیامکی است که امروزه بسیار پر رونق شده است.

همانطور که می دانید اکثر شرکت های بزرگ و کوچک از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند. شرکت های کوچک به دلیل پایین بودن هزینه تبلیغات پیامکی و بازدهی بسیار مناسب فقط از این روش تبلیغات استفاده کرده و شرکت های بزرگ نیز به دلیل بازدهی و هزینه پایین به عنوان مکمل تبلیغات خود از روش ارسال پیامک نیز استفاده می کنند.

  • اطلاع رسانی های پیامکی

علاوه بر تبلیغات پیامکی که بسیار مرسوم است بسیاری از سازمان ها، موسسات، ارگان های دولتی، بانک ها، شرکت ها، صاحبان مشاغل، هیات های مذهبی، مدارس، دانشگاه ها، اتحادیه ها، فروشگاه ها، حراجی ها و... برای اطلاع رسانی به اعضا و مشتریان خود از پنل ها و نرم افزارهای ارسال پیامک استفاده می کنند. زیرا این روش هم هزینه بسیار پایینی دارد هم تنها روشی است که می توان مطمئن شد تبلیغات به دست همه می رسد زیرا کمتر کسی است که تلفن همراه نداشته باشد.

پربازدیدترین مقالات سافت گزین