سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون، انطباق و سازگاری اتوماسیون اداری دیدگاه ۵ با نیازهای سازمان‌های مشتری را از دلایل اصلی مهاجرت کاربران به نسل پنجم نرم‌افزارهای این مجموعه، دانست.

نیما ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: رضایت کاربران از امکانات نسل پنجم اتوماسیون اداری نشان می‌دهد در تغییر نسل دیدگاه،‌ موفق عمل کرده‌ایم.
وی، متناسب‌سازی کارایی نرم‌افزارها با نیاز مشتری را از مهمترین دلایل استقبال سازمان‌ها و مهاجرتشان به دیدگاه ۵ دانست و افزود: قابلیت کارکرد نرم‌افزار با مرورگرهای مختلف (Multi Browser) بسیار مورد توجه سازمان‌ها قرار گرفته است؛ به این معنی که کاربران می‌توانند نرم‌افزار را در همه مرورگرها به ویژه روی fire fox و chrome و حتی بر روی MAC، استفاده کنند.
وی ادامه داد: همین یک قابلیت به تنهایی نشان می‌دهد که اتوماسیون اداری دیدگاه در نسل پنجم با نیازهای سازمان‌های مشتری انطباق بیشتری یافته و در آن به افزایش سرعت و راحتی کاربری، توجه جدی شده است.
ابراهیم‌زاده یادآور شد: با توجه به فاصله زمانی بین دیدگاه ۴ و ۵ افزایش سرعت نرم‌افزارها، بهبودها، سطح قابلیت‌ها و امکانات در نسل پنجم اتوماسیون اداری دیدگاه را می‌توان قابل توجه و پُر اهمیت، دانست.

نیازسنجی؛ شرط بهبود نرم‌افزارها
به گفته وی، در نسل پنجم دیدگاه، تغییرات و بهبودها متناسب با نیازهای مدیران و کاربران تقسیم‌بندی، طراحی و اجرا شده‌اند و با توجه به مفاهیم جدید اتوماسیون اداری دائما در حال به روز رسانی هستند.
کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون خاطرنشان کرد: به روز بودن تغییرات نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری در پروژه زاگرس علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات در سایر نرم‌افزارهای اداری نیز ادامه خواهد یافت و بازنگری‌های کلی و اعمال تمام نیازمندی‌های سازمان‌ها متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات زاگرس، صورت خواهند گرفت.
ابراهیم‌زاده با تاکید بر نیازسنجی پیوسته چارگون از مشتریانش گفت: با توجه به اینکه تغییر نسل‌ نرم‌افزارها و امکانات جدید به طور طبیعی سازمان‌های مشتری را به سمت درخواست‌ها و نیازهای جدید سوق می‌دهند تلاش کرده‌ایم تا همواره از نظرات و خواست‌های کاربران جهت افزایش کارآیی‌ ابزارها بهره ببریم.
وی با بیان اینکه در بازار نرم‌افزارهای سازمانی، مجموعه دیدگاه از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است،‌ افزود: آمارها می‌گویند در حال حاضر سهم عمده‌ای از بازار رقابتی در تصاحب نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه‌ است.

 

 یکپارچه‌سازی مدیریتی
کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون اضافه کرد:‌ هر چند که سایر شرکت‌ها نیز تلاش‌های خوبی در زمینه رشد بازار داشته‌اند؛ اما بر اساس آمار، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنان از لحاظ تکنولوژی، کارکرد و کاربری بر سایر نرم‌افزارها تقدم دارند.
به گفته وی در نسل پنجم نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات ‌سایر نرم‌افزارها مانندجلسات، کارها، تابلوی اعلانات و داشبورد مدیریتی نیز در قالب یکپارچه‌سازی مدیریتی توسعه و بهبود یافته‌اند.
کارشناس ارشد پشتیبانی اتوماسیون اداری چارگون خاطر نشان کرد: در همه این نرم‌افزارها تلاش شده تا با پوشش نیازها و ارائه قابلیت‌های بیشتر زمینه،‌ نظارت، ‌کنترل و بهره‌وری سازمانی به کاربران اعطا شود.
وی تصریح کرد: به عنوان مثال بهینه‌سازی جلسات، اصلی‌ترین محور برای توسعه و ارتقای این نرم‌افزار بوده است. در کنار آن،‌ ارتقای چابکی و پویایی بیشتر سازمان‌ها در بستر کار تیمی و مشارکتی نیز محور توسعه نرم‌افزار کارهاست.
به گفته وی، آسان‌سازی ارتباطات سازمانی و شفافیت اطلاعات، مهمترین هدف در طراحی و تولید نرم‌افزار تابلوی اعلانات بوده‌است.

 

داشبورد مدیریتی؛ ابزاری برای شناخت نواقص
ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: داشبوردهای مدیریتی نیز در دیدگاه ۵ با هدف ارائه بهترین ابزار کنترل عملکرد سازمان‌ها به مدیران و مدیریت فرآیندها و شناخت نواقص طراحی و توسعه یافته‌اند.
به گفته وی، این ابزار در اتوماسیون اداری دیدگاه می‌تواند نقاطی در سازمان که نیاز به بهبود روال‌ و فرآیند دارند را مشخص و کمک کند تا نواقص سازمان در روال نامه‌نگاری و گردش مکاتبات اداری مشخص شوند؛ مثلا با این ابزار مدیران می‌توانند بررسی کنند که چه مدت زمانی برای رسیدگی به نامه‌های دریافتی توسط هر فرد و هر واحد صرف می‌َشود.
ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: داشبوردهای مدیریتی و هر ابزاری که مدیران را به سوی بهره‌وری و پویایی سازمانی سوق دهند از نقاط قابل توسعه در نسخه‌های آتی اتوماسیون اداری دیدگاه خواهد بود.

 

پربازدیدترین مقالات سافت گزین