سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

سیستم اتوماسیون اداری وب و موبایل در سازمان‌های امروزی یک ضرورت مهم است و ترند کسب‌وکار ارائه نرم‌افزار اتوماسیون اداری با شتاب به سمت موبایل بیس شدن در حرکت است.

در سال‌هایی که ارائه انواع نرم‌افزارهای سازمانی از حوزه نرم افزارهای مالی و حسابداری شروع شد، در ابتدا نرم‌افزارها به صورت اپلیکیشن‌های ویندوز ارائه می‌شد، تا اینکه به دوران اتوماسیون تحت وب رسید و پس از آن با همه گیر شدن استفاده از تلفن ‌های هوشمند، نسل جدید اتوماسیون اداری موبایل در بازار نرم‌افزارهای سازمانی جایگاه ویژه‌ای یافت.

طبق آماری که از طرف موسسه پژوهشی comScore ارائه شده است در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ آمار زمانی که کاربران محتوای دیجیتال روی بستر تلفن های هوشمند صرف می‌کنند، ۹۹ درصد افزایش داشته است و آمار استفاده از تبلت ۲۶ درصد رشد داشته، درحالی‌که زمان صرف شده روی نرم‌افزارهای دسک‌تاپ ۸ درصد کاهش داشته است. این نشان می‌دهد، اتوماسیون موبایل یک ترند جدی در فضای تولید نرم‌افزار است و غفلت از آن ضررهای جبران ناپذیری در آینده نزدیک برای فعالان این حوزه از فناوری اطلاعات ایجاد می‌کند.

مزیت اتوماسیون اداری وب و موبایل چارگون

 ارائه نرم‌افزار اداری و سازمانی بر روی بستر موبایل، با اینکه در اولین قدم به دلیل اقبال کاربران به ابزارهای همراه و گسترش بستر اینترنت موبایل در نفس خود اقدام باارزشی در راستای همراهی با نیاز‌های کاربران ادارات و شرکت‌هاست، اما ساختار طراحی این نرم‌افزارها نیز باید با سلیقه و دانش کاربران امروزی که به شدت تحت تاثیر شبکه های اجتماعی هستند هماهنگ شد. باز طبق آمار موسسه پژوهشی comScore زمانی که کاربران اپ‌های موبایل صرف می‌کنند بیش از همه در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هاست.

مزیت اتوماسیون اداری وب و موبایل چارگون 

 در میان نرم‌افزار سازمانی نسل موبایل، اتوماسیون اداری چارگون، با توجه به موقع به فرهنگ و سلیقه جدیدی که در دنیای سیطره پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران شکل گرفته، سعی کرده که نسل جدید نرم افزار جلسات و نرم افزار کارها را در مجموعه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه طبقه‌بندی می شوند را بر اساس بنیان گفتمان و تعامل لحظه ای کاربران طی کند. در طراحی این محصولات بخش فضای گفتگو (discussion board) اضافه شده است که کاربران درباره مباحثی که درباره جلسات و فعالیت‌های رسمی کاری پیش می‌آید مانند امکانات پیام رسان‌ها ، قادر به گفتگو باهم باشند و همچنین بتوانند مستندات و فایل های مورد نیاز را با هم به اشتراک بگذارند.

 

 

پربازدیدترین مقالات سافت گزین