سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

صدور سند اتوماتیک در نرم افزارهای مالی حسابداری دیدگاه، عامل مالی سازمان را از اپراتور به ناظر سیستم مالی و حسابداری تبدیل می‌کند.


سیستم مالی و حسابداری دیدگاه در مسیر توسعه خود، فرای مکانیزاسیون فرآیندهای مالی و ارائه فیچرها و ابزارهای برای مکانیزه‌کردن فرآیندهای مالی و حسابداری به هوشمندسازی سیستم مالی می‌اندیشد. سیستم حسابداری و مالی آیینه تمام نمایی است از آنچه در یک سازمان روی می دهد و کاربر سیستم مالی در یک سیستم هوشمند نباید تک‌تک اسناد خود را به صورت دستی در سیستم حسابداری ثبت کند، بلکه از سیستم‌های مرجع باید ثبت اسناد انجام شود و کاربر صرفا کار کنترل و به مفهوم واقعی خودش کارشناسی و نظارت مالی را انجام دهد.

اسناد حسابداری حاصل رویدادها و فعالیت‌هایی هستند که در سیستم‌های دیگر رخ می‌دهند و عموما بیش از ۸۰ درصد اسناد حسابداری یک مجموعه مرتبط با اسناد دریافت و پرداخت است. رویدادهای دریافت و پرداختی که در یک سازمان دولتی در نرم‌افزار بودجه و اعتبارات ثبت می‌شوند و در سازمان‌های غیردولتی نرم‌افزار خزانه داری برای ثبت رویدادهای دریافت و پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
برای اینکه نقش کارشناس مالی از اپراتور فرآیند به نظاره‌گر فرآیند تغییر کند باید اسناد به شکل اتوماتیک ایجاد شوند و ویرایش اسناد اتوماتیک به سمت صفر کاهش یابد. در این راستا امکان ثبت اضافات و کسور در سیستم اعتباراتفعال شده است، به این شکل که کاربر می‌تواند مبالغ مربوط به اضافات و کسور را در سیستم اعتبارات ثبت کند و با استفاده از الگوی سند اتوماتیکی که تعریف شده است، سند اتوماتیک را صادر و به سیستم حسابداری ارسال کند.

 

 

پربازدیدترین مقالات سافت گزین