سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

برای اولین بار در ایران کارگاه آموزشی با عنوان "ساخت ربات های نرم افزاری" در تاریخ 2 آبان 1397 روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 1 عصر توسط استارتآپ برگزیده در نمایشگاه بین المللی الکامپ 2018 اولین و تنها شرکت برنامه نویسی ربات های نرم افزار در ایران "شرکت بهسازان مجازی" برگزار خواهد شد.

اگر در امور نرم افزاری خودتان یا شرکت تان، موارد تکراری و روتینی وجود دارد که خودکارسازی و رباتیک کردن آنها از دغدغه هایتان است یا اگر میخواهید با یادگیری نرم افزار ربات ساز ما، برای خود یک راه درآمد زایی ایجاد کنید و خودکارسازی امور شرکت های مختلف را بر عهده بگیرید، کارگاه آموزشی ساخت ربات های نرم افزاری بهترین فرصت برای شما خواهد بود.

در این کارگاه طی 4 ساعت آموزش، تمام جزئیات ساخت ربات های نرم افزاری با ذکر نمونه های شرکتی، به بحث گذاشته خواهد شد و نرم افزار ربات ساز ما با عنوان "نرم افزار کاربر مجازی" بصورت جزئی از صفر تا صد آموزش داده خواهد. پاسخ به پرسش های شما و ساخت ماکرو ها و نمونه های مورد نظر شما نیز بخش ارزشمند دیگری از این کارگاه خواهد بود.


?  محل برگزاری: مجتمع کارآفرینی دانشگاه شمال واقع در شهرستان آمل

?  مبلغ ورودی شرکت در این کارگاه 200 هزار تومان می باشد اما ما برای شرکت کنندگان از طریق سایت سافت گزین، پذیرایی رایگان ناهار و یک کُد تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته ایم.
?  بخاطر محدود بودن ظرفیت محل برگزاری فقط برای 50 نفر کُد تخفیف و پذیرایی ناهار رایگان در نظر گرفته شده است و اولویت با 50 نفر اولی است که به شماره ما (09028176192) پیام تلگرامی یا اس ام اس بدهند و اعلام آمادگی کنند.

پی نوشت: لطفاً لپتاپ تان را همراه داشته باشید. اگر نیاز به شماره سریال نرم افزار کاربر مجازی داشتید با 50 درصد تخفیف تقدیم حضورتان خواهد شد.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین