سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

همکاران سیستم برای ششمین سال متوالی، در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت. این رتبه بندی هر سال توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود و همکاران سیستم موفق شد در رتبه بندی سال ۱۳۹۶، با ۳۳ پله صعود نسبت به سال گذشته، رتبه ۲۶۳ را از آن خود کند. سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ آغازگر رتبه بندی شرکت های ایرانی بوده و بر اساس شاخص های عملکردی و مالی، از جمله درآمد و سودآوری، شرکت های پیشرو ایرانی را ارزیابی و ۵۰۰ شرکت برتر را معرفی می کند.

نتایج رتبه بندی امسال هم زمان با برگزاری همایش «شرکت های برتر ایرانی» اعلام شد. همکاران سیستم به عنوان حامی در این رویداد حضور داشت و راهکارهای نرم افزاری خود برای شرکت های بزرگ و صنایع مختلف را به علاقه مندان معرفی کرد. راهکاران؛ ERP بومی همکاران سیستم، راهکار همکاران سیستم برای شرکت های هلدینگ و هوشمندی تجاری راهکاران از جمله محصولاتی بودند که در این رویداد معرفی شدند.

گفتنی است همکاران سیستم با دارا بودن بیش از ۳۹۰۰۰ مشتری و بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، بزرگ ترین شرکت نرم افزاری بخش خصوصی به شمار می رود. بیش از ۵۰ درصد شرکت های حاضر در رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر نیز از راهکارهای نرم افزاری شرکت بهره می برند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین