سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

فراگستر، با هدف سهولت در گردش مکاتبات و افزایش ارتباطات سازمانی، اقدام به طراحی نسخه جدید موبایل سازمانی اتوماسیون اداری فراگستر برای AndroidوIOS نموده است.

افزایش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند منجر به تغییر جدی در نگرش مدیران سازمان‌ها نسبت به ارتباطات، گردش اطلاعات در سازمان‌ها و فرآیندهای کاری شده است. فراگستر به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت نرم‌افزار، اقدام به طراحی نسخه جدید موبایل سازمانی اتوماسیون اداری فراگستر به منظور ایجاد بستری برای رفع نیاز مدیران، جهت دسترسی به اطلاعات، بدون وابستگی زمانی و مکانی نموده است.

مزیت‌های نسخه جدید موبایل سازمانی فراگستر

شاید تابحال برای شما بسیار پیش آمده باشد که استفاده از نسخه دسکتاپ یک نرم‌افزار را به اپلیکیشن موبایل آن ترجیح دهید و دلیل عمده آن عدم دسترسی مناسب به امکانات نرم افزار باشد. طراحی نسخه جدید موبایل سازمانی اتوماسیون اداری فراگستر کاملا منطبق با استاندارهای طراحی گوگل و اپل انجام شده که این امر سبب گشته علاوه بر زیبایی، کارایی اپ موبایل را افزایش داده و محیط کاربری راحت و قابل فهمی را در اختیار کاربران قرار دهد.

از مهمترین مزیتهای این نسخه برای کاربران Android و IOS این است که بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار جانبی قابل استفاده می‌باشد.

حفاظت از اطلاعات سازمان‌ها در هنگام نقل و انتقال داده‌ها نیازمند بستری امن و رمزنگاری شده است که فراگستر تمامی زیرساخت‌های لازم جهت امنیت اطلاعات تبادل شده بین سرور و نرم‌افزار اتوماسیون اداری را مهیا کرده است. کاربران می‌توانند با خیالی آسوده به استفاده از نسخه موبایل سازمانی بپردازند.

قابلیت‌های نسخه جدید موبایل اتوماسیون اداری فراگستر چیست؟

برخی از مهمترین قابلیت‌های نسخه جدید موبایل را در ادامه ذکر میکنیم:

  1. میزکار جامع و کاربردی همراه با مشاهده سمت‌ها و آمار کارتابل
  2. دسترسی سریع و آسان به تمامی بخش‌های اتوماسیون
  3. امکان استفاده از قلم نوری جهت ایجاد و ارسال آسان نامه
  4. مشاهده آفلاین نامه‌های کارتابل
  5. همگام‌سازی تقویم کاری با سایر تقویم‌های موجود در موبایل
  6. ارجاع نامه از طریق ایمیل، فکس و پیام‌رسان های اجتماعی
  7. تبدیل گفتار به متن
  8. دسترسی به امکانات کارتابل (ارجاع / امضا / بایگانی / جستجو و…)
  9. دسترسی به تمامی سمت‌های سازمانی

شرح کامل این قابلیت‌ها و موارد بیشتر را میتوانید در لینک زیر مطالعه نمایید.

دیگر قابلیت‌های نسخه موبایل سازمانی اتوماسیون اداری فراگستر

ماحصل تلاش تیم طراحی و توسعه نسخه موبایل فراگستر، هم‌اکنون آماده ارائه به مشتریان و همراهان همیشگی اتوماسیون اداری فراگستر است. از طریق لینک زیر میتوانید فرم درخواست دمو را پر کرده و شاهد قابلیت‌های بیشتر این محصول ارزشمند باشید. ضمنا برای تهیه نسخه موبایل سازمانی فراگستر فقط تا عید غدیرخم میتوانید این محصول را با شرایط ویژه خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۱ تماس بگیرید.

تنظیم جلسه دمو نسخه موبایل سازمانی فراگستر

پربازدیدترین اخبار سافت گزین