سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

دوره‌های آموزش نرم‌افزار مکاتبات ۵ دیدگاه برای بهره‌برداری در دبیرخانه محرمانه بانک کشاورزی با حضور راهبران مکاتباتی شعب استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، سرفصل‌های آموزشی سطوح مختلف کاربری نرم‌افزار برای کارشناسان، مسولین ثبت و مدیران در قالب برگزاری 6 کارگاه به بیش از 30 راهبر سیستم‌های مکاتباتی در شعب استانی بانک کشاورزی آموزش داده شد.
هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی که در شهرستان بابلسر و با حضور دکتر احمدلو – معاون حراست بانک کشاورزی برگزارشد این است که راهبران سیستم‌ها آموخته‌های خود را به سایر کاربران به ویژه روسای شعب و مدیریت شعبه‌های استانی، منتقل کنند.
امیر حسن‌زاده- کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون درباره برگزاری این کارگاه‌ها تاکید کرد: با همراهی حسین جلیلی آزاداز حوزه استقرار نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه تلاش کردیم در طول 2 روز کلیه آموزش‌های لازم برای بهره‌برداری بهتر و با کیفیت‌تر از نرم‌افزار را به راهبران ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به زودی این کلاس آموزشی در سطح مدیران ارشد و رئیس ادارات ستاد مرکزی تهران نیز برگزار می‌شود تا زمینه عملیاتی‌سازی کامل نرم‌افزار در شبکه بانک کشاورزی فراهم شود.
به کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون ،در حال حاضر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در بانک کشاورزی از سوی 2 هزار و 200 کاربر این مجموعه برای انجام فرآیندهای مکاتباتی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: درادامه همکاری چارگون و بانک کشاورزی مقرر شد تا حراست بانک به سیستم مکاتبات 5 دیدگاه مجهز شود. بنابراین گزارش، سیستم مکاتبات اداری دیدگاه از سال 94 تا پایان سال 95 در3 مرحله با عنوان «سیستم اتوماسیون اداری مهر» در ادارات مرکزی،‌ مدیریت شعب بانک‌ در استانها و کلیه شعبه بانک نصب و راه‌اندازی شده است.
بانک کشاورزی نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه که خود نام «سیمای مهر» بر آن نهاده را به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های مکاتبات اداری موجود در بازار و در تمام سطوح این بانک با بیش از 18 هزار کاربر فعال معرفی کرده است. این سیستم عامل افزایش سرعت و تسهیل در ارتباطات درون و برون سازمانی و همچنین افزایش کارآیی و کاهش مدت زمان پاسخ‌گویی به مکاتبات در بانک کشاورزی بوده است.
بنا بر اعلام مدیریت بانک کشاوری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها به ویژه در خرید کاغذ و چاپ آن، امکان دسترسی کاربران به سیستم و انجام امور خارج از بانک، ایجاد کارتابل الکترونیکی مدیران برای انجام امور روزانه، طراحی فرم‌ها و فرآیندها بر روی بستر سیستم اتوماسیون اداری، ارتباط با آرشیو بانکی و… از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در این مجموعه بوده است.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین