سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

 

شرکت فراگستر امسال نیز با حضور در دومین همایش بزرگ نظام اداری کشور به معرفی آخرین نسخه نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر و قابلیت‌های جدید این سیستم و رونمایی از نسخه موبایل سازمانی فراگستر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فراگستر، معرفی و رونمایی از قابلیت‌های جدید اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر به همراه نسخه موبایل سازمانی که در دو نگارش Android و IOS طراحی شده است ؛ در همایش نظام اداری کشور با استقبال بی‌نظیر مدیران سازمانها مواجه شد. امکانات بسیار نرم‌افزار اتوماسیون اداری و BPMS بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان غرفه فراگستر قرار گرفت.

علاوه بر حضور در غرفه نمایشگاهی، فراگستر در دو کارگاه تخصصی با عناوین “نقش فناوری بومی شده در ارتقا و جایگاه نظام اداری” و “هوشمندسازی اداری و مهندسی مجدد با بکارگیری فناوری‌های نوین بومی” که با سخنرانی آقایان مهندس شریفی، دکتر فضیله و دکتر نشاط انجام شد؛ به ارائه راهکارها و معرفی نرم‌افزارهای تولید شده توسط فراگستر، جهت شفافیت نظام اداری کشور، مبارزه با مفاسد اداری، تحقق دولت الکترونیک، بهبود فرآیندها، تحول دیجیتالی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه ها و منابع کشور پرداخت.

دومین همایش نظام اداری کشور با اهداف ذیل برگزار شد: 

  • بهبود ارائه خدمات دولت به مردم
  • هم افزاریی در مدیریت یکپارچه مکاتبات و اسناد الکترونیکی دولت
  • استاندارد سازی مکاتبات و تبادلات اسناد الکترونیکی دولت
  • ارتقای امنیت مکاتبات اداری
  • فرهنگ‌سازی استفاده از فناوری‌های نوین و خدمات دولت همراه در راستای تقویت سطح خدمت‌رسانی
  • شفاف سازی و افزایش ضریب بهره وری نظام اداری کشور
  • نیل به اهداف منشور حقوق شهروندی

همچنین فراگستر در این همایش با حضور در غرفه نمایشگاه ، به معرفی نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر پرداخت. عکس هایی از معرفی این نرم‌افزار به مدیران را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

با وارد کردن آدرس ایمیل خود در فرم زیر میتوانید فایل های ارائه سخنرانی کارگاه های برگزار شده توسط فراگستر در دومین همایش بزرگ نظام اداری کشور را دانلود کنید. 

دانلود فایل های ارائه سخنرانی کارگاه های تخصصی فراگستر 

 

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین