سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

شما در نهايت یک فروشنده را براي پياده سازی نرم افزار بزرگ خود انتخاب خواهيد كرد. حالا چطور مي خواهيد براي مذاكره جهت معامله برويد؟ در اينجا 10 نكته وجود دارد كه به شما كمک مي كند بهترين قرارداد را بدست آوريد.

نرم افزار مدیریت مستندات:

امروزه هنوز هم بسیاری از شرکت و سازمان ها از کاغذ استفاده و اسناد و مدارک کاغذی را نگهداری می کنند حتی به راه اندازی نرم افزار مدیریت مستندات به دیده فانتزی نگاه می کنند. شاید پیش از این کاغذ نقش مهمی در بحث اسناد و مدارک داشت و بهترین وسیله برای ضبط و ارسال پیام و نگهداری آنها در بین کارکنان محسوب می شد ولی با گسترده شدن کسب و کارها دیگر این روش پاسخگو نیست و زمان و پول زیادی را هزینه می کند.

نرم افزار اتوماسیون اداری:

نرم افزار اتوماسیون اداری به عبارتی سیستم و سازمان بدون کاغذ باعث صرفه جویی در زمان، پول و محیط زیست می شود. در بازار کسب و کار رقابتی، ناکارآمدی عامل اصلی نابودی است بنابراین با از بین بردن ناکارآمدی ها است که می توان پیشرفت کرد. یکی از بزرگترین منبع ناکارآمدی ها وجود استفاده از کاغذ در اداره ها است. در اداره با یک سیستم مدیریت اسناد و مدارک می توان زباله ها را از بین برد و در وقت، پول و محیط زیست صرفه جویی کرد.

نرم افزار آرشیو:

طبق گفته محققان در یک سازمان در روز به صورت متوسط ۴۵ ورق کاغذ استفاده می شود اما با راه اندازی نرم افزار آرشیو این میزان کاغذ به ۱۶ ورق می رسد و حدود ۶۵ درصد صرفه جویی در کاغذ را سبب می شود و همین میزان صرفه جویی، صرفه جویی های مالی را نیز برای سازمان در پی دارد. از سوی دیگر با مصرف کاغذ درختان نیز از بین می روند بنابراین نرم افزار آرشیو و کاهش مصرف کاغذ، تنها به کاهش هزینه های یک سازمان کمک می کند بلکه با این کار سازمان ها کار عظیمی انجام می دهند که بیش از پول ارزش دارد و آن حفظ محیط زیست است.

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری:

استفاده از بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری اجازه می دهد که افراد به تمامی اسناد به راحتی دسترسی داشته باشند چون با این سیستم دیگر اسناد و مدارک کاغذی نیستند واز آنجایی که دیگر پیچیده هستند، یافتن هر سند زمان زیادی می برد تا پیدا شود.

نرم افزار دبیرخانه:

کسب و کارها و سازمان هایی که نرم افزار دبیرخانه را راه اندازی کرده اند، زمان انجام کار را کاهش می دهند چرا که کاربران آن دیگر مجبور نیستند در بین انبوهی از اسناد و مدارک مورد نظر خود را بیایند . چون با یک جستجوی ساده در سیستم کاربر می تواند اسناد خود را یافته و در وقت صرفه جویی کند و همین موضوع می تواند به بهتر شدن ارائه خدمات به مشتریان بینجامد.

بهترین نرم افزار دبیرخانه:

یکی از اتفاق های دیگری که با راه اندازی بهترین نرم افزار دبیرخانه می افتد و خود به صرفه جویی در پول منجر می شود این است که دیگر نیازی نیست اسناد و مدارک در فضای بزرگی نگهداری شود بنابراین سازمان ها نیازی به صرف هزینه برای داشتن مکانی مناسب و بزرگ نمی کنند. و مهمتر اینکه بیشتر اسناد و مدارک نیازی به نگهداری ندارند و زائد هستند بنابراین با الکترونیکی شدن دیگر نیازی نیست مدارک اضافی نگهداری شود بنابراین می توان آن را حذف کرد.

آی کن به کارکرد محصولات نرم افزاری خود اعتقاد کامل دارد، به همین منظور و در جهت اطمینان خاطر مشتریان معظم، شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست استفاده رایگان از نرم افزار اتوماسیون اداری آی کن را ارسال فرمایید.

 

اتوماسیون اداری ابری

پربازدیدترین اخبار سافت گزین