سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار جمعدار همراه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان یکی از مشتریان  قدیمی چارگون در راهکار اتوماسیون اداری است که بیش از 350 کاربر سیستم مکاتبات دیدگاه دارد و پرسنل آن از نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد دیدگاه برای آگاهی از وضعیت حقوقی خود بهره‌برداری می‌کنند.

دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان علاوه بر نصب نرم‌افزارهای مکاتبات، حقوق و دستمزد و پرسنلی با نرم‌افزارهای حضور و غیاب، حسابداری مالی، انبار و حسابداری انبار، اموال دولتی گسترده شده‌ است. مدیران این مجموعه در انتخاب اخیر خود نیز برای بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مجموعه دیدگاه، اپلیکیشن جمعدار همراه را برگزیده‌اند.
از آنجا که محور عملکردی این اپلیکیشن، آسان کردن عملیات سخت و دشوار جمع‌داری اطلاعات اموال و ایجاد سهولت، دقت و سرعت بیشتر در این فرآیند است از آن به عنوان ابزار مکمل نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت دیدگاه، می‌توان یاد کرد.

نرم‌افزار جمع‌دار همراه که با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده است، فرآیند جمع‌داری اموال و ثبت اطلاعات و مغایرت‌های آنها را برای امینان اموال بسیار آسان کرده است.

جمعدار دیدگاه همراه، امکانی فراهم می‌کند که امین اموال با در دست داشتن موبایل و با استفاده از اپلیکیشن جمع‌دار همراه، در محل‌های تعریف شده حضور یابد و ثبت یا اسکن بارکد اموال تعیین شده را به راحتی انجام دهد.

نرم‌افزار جمعدار همراه ‌پس از ثبت و یا اسکن بارکدها، به جمع‌آوری اطلاعات اموال، شناسایی و ثبت مغایرت‌های موجود در اموال سازمان و انتقال آنلاین اطلاعات به سرور دیدگاه، اقدام می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت اجرای این پروژه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین