سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

به گزارش خبرگزاری فراگستر، ۱۰ ام تیرماه ۹۷، بیست و دومین همایش روز ملی صنعت و معدن با هدف بزرگداشت تولید در بخش صنعت و معدن کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این همایش شرکت دانش بنیان فراگستر جزو ۱۰ شرکت برتر صنعت نرم‌افزار کشور معرفی و از آن تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری همایش روز ملی صنعت و معدن

این همایش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، شافعی رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی و رییس کمیسیون صنایع مجلس با رویکرد حمایت از کالای ایرانی برگزار گردید. این همایش با هدف تقویت روحیه تولیدکنندگان محصولات داخلی و ایجاد رقابت میان آنها، همراه با تقدیر از شرکت‌های برتر رشته‌های مختلف صنعتی ازجمله صنعت نرم‌افزار هرساله استمرار دارد. امسال نیز فراگستر بعنوان شرکت برتر در حوزه تولید نرم‌افزارهای داخلی و بومی‌سازی شده معرفی گردید.

افتخاری دیگر برای فراگستر: منتخب ۱۰ شرکت برتر در صنعت نرم‌افزار

شرکت دانش بنیاین فراگستر باتوجه به عملکرد سال‌های گذشته در پیاده‌سازی نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرایندها در بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی که منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها گشته ؛ مفتخر به دریافت این مقام شد. این شرکت با ارائه راهکارهای نوین در عرصه نرم‌افزار اتوماسیون اداری و ادغام آن با مدیریت فرایندها توانست به بسیاری از سازمانها در تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایت مشتریان کمک شایانی کند. در همین راستا و با توجه به فعالیت‌های گسترده و مفید فراگستر در حوزه نرم‌افزار ، این شرکت جزو ۱۰ شرکت برتر صنعت نرم‌افزار کشور انتخاب گشته و نرم‌افزارهای تولیدی آن بعنوان نرم‌افزارهای توانمند این عرصه معرفی گردید.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین