سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی چارگون استقرار نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری را با موفقیت در 7 سازمان مشتری چارگون به پایان رساند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم فنی شرکت توانست با هدف ایجاد تحول در ساختار اداری و مکاتباتی، شرکت کاسپین شیر کادوس را به نرم‌افزار مکاتبات 5 و دیدگاه همراه و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع سنگ آهک پیربکران را به نرم‌افزار مکاتبات 5 و سرویس Sync مجهز کند.
بنابراین گزارش، تیم فنی چارگون همچنین نرم‌افزار مکاتبات5 و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، ایمیل و سرویس ECE و Sync را در شرکت بهاوند باراد، شرکت آسیا گستر قشم و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی عملیاتی کرد.
نرم‌افزارمکاتبات 5 دیدگاه در شرکت توزیع داروهای دامی دارو پخش و شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز استقرار یافت.
نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد.
این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حدف کامل کاغذ در ساختار ها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری(Paperless)، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop بین کاربران و افزایش قابلیت‌ها و پویایی نرم‌افزار اشاره کرد.
پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران در حوزه‌های کارکردی و مفاهیم نوین اتوماسیون اداری از سوی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی منجر شده است.
گفتنی است مدیریت این پروژه‌ها از سوی تیم فنی چارگون را سرکار خانم شراره رضائیه و جناب آقای مهدی راد برعهده داشته‌اند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین