سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

به نقل از روابط عمومي فراگستر، نسخه ۶ اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر با امکانات و قابلیت های جدید و منحصر به فرد به بازار عرضه شد.

 مدیرمحصول نرم افزار اتوماسیون اداری در گفتگو با روابط عمومی فراگستر، از انتشار نسخه ۶ اتوماسیون اداری و فرایندها با قابلیتهای ویژه و محوریت قراردادن نیازهای خاص کاربران این نرم‌افزار، از در دسترس قرار گرفتن این نسخه برای مشتریان فعلی و جدید خبر داد.

وی اظهار کرد:در هر سال نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندهای فراگستر در دو نسخه اصلی (Major) و چند نسخه فرعی (Minor) در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

نسخه ۶ نرم افزار اتوماسیون اداری که ماحصل تلاش ۶ ماهه دوم سال ۹۶ این شرکت با بهره گیری از نظرات مدیران مشتری و کاربران باهوش و ایده پرداز اتوماسیون اداری می‌باشد، با رویکردِ سادگی هرچه بیشتر در کاربری و ارائه راهکارهای مناسب برای شرکت ها و سازمان‌های هولدینگ، کوچک،بزرگ،متوسط ارائه شده است.

جدیدترین و مهمترین قابلیت‌های نسخه 6 اتوماسیون اداری فراگستر

مدیرمحصول فراگستر، برخی از مهمترین قابلیت های ارائه شده در این نسخه از نرم افزار را برای مشتریان تشریح کرد؛ که در ادامه مهمترین آنها را بیان میکنیم:

  • نسخه جدید موبایل (نگارش سازمانی)

نگارش جدید موبایل اتوماسیون اداری فراگستر در بستری امن و رمزنگاری شده، مبتنی بر دو نسخه Android و IOS ، با رابط کاربری زیبا و مطابق با استانداردهای طراحی گوگل و اپل، ارائه شده است.

 

 برای آشنایی بیشتر با قابلیتهای نسخه جدید موبایل (نگارش سازمانی) کلیک کنید.

 

  • جستجوی هوشمند و معناگرایانه (Search Semantic)

قابلیت جستجوی هوشمند و معناگرایانه که یکی از ویژگی‌های خاص و برتر این نسخه از نرم افزار است، همانند تکنولوژی جستجو در گوگل، جستجو در بین نامه ها، ارجاعات  و …. را بر اساس رفتار کاربر انجام خواهد داد و نزدیکترین نتایج به نظر کاربر را نشان میدهد.

  • اصلاح و نویزگیری تصاویر(Image Processing)

قابلیت اصلاح و نویزگیری تصاویر، با کاهش پهنای باند مصرفی، تا ۸۰% حجم تصاویر بدنه نامه‌ها را بدون تغییر در کیفیت و سایز آنها را نیزکاهش خواهد داد.

  • سینک سرور (یکپارچه‌سازی و انتقال اطلاعات پایه چند سازمانی)

سازمان‌های غیرمتمرکز مانند بانک‌ها، نهادهای دولتی یا خصوصی که دارای گستردگی جغرافیایی هستند معمولاً بدلیل محدودیت‌های زیرساختی و شبکه‌ای، در استفاده از سامانه‌های کاملاً متمرکز مشکلات زیادی خواهند داشت و بطور معمول از سرعت مناسبی برای بهره‌برداری برخوردار نخواهند بود.

از اینرو، فراگستر با ارائه قابلیت سینک سرور یا چند سازمانی، تسریع در گردش مکاتبات بین شرکتی و امکان ارجاع بین سازمانی برای شرکت های هولدینگ و سازمان های مادر را به سهولت فراهم کرده است.

  • بات بله/تلگرام

بات بله / تلگرام به جهت یکپارچگی بیشتر سیستم اتوماسیون اداری با شبکه‌های اجتماعی و افزایش کارایی در بین کاربران در نسخه جدید پیاده‌سازی شده است.

توسط این بات، تمام نامه‌ها به App پیام‌رسان بله / تلگرام منتقل می‌شود و کاربران می‌توانند از هرنقطه و در هرزمانی در بستری امن، نامه‌های خود را در این پیام رسان‌ها مشاهده، ارجاع، تایید، امضاء و به گردش درآورند.

  • تبدیل گفتار به متن 

صحبت‌های خود را به نوشته تبدیل کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا صحبت‌های خود را به متن و نوشته تبدیل کنید.

 

نحوه درخواست خرید، ارتقاء و توسعه نرم افزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر :

در پایان گفتگو، ایشان اعلام کردند؛ درحال حاضر نسخه جدید اتوماسیون اداری، پس از پشت سر گذاشتن مراحل طراحی، تولید، تست و پیاده سازی، در دسترس مشتریان فعلی و جدید فراگستر می باشد. 

مشتریان گرامی، برای اطلاع از قابلیتهای جدید این نسخه از نرم افزار میتوانند به صفحه «جدیدترین قابلیت‌های نسخه ۶ اتوماسیون اداری فراگستر»  مراجعه و یا برای آشنایی بیشتر فرم درخواست دمو را تکمیل کنند تا کارشناسان در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارائه دموی آنلاین یا حضوری پاسخگوی نیاز آنها باشند. همچنین تلفن ۴۲۶۲۳-۰۲۱ ( داخلی ۱) در ساعات اداری پاسخگوی مشتریان عزیز می‌باشد.

به گفته وی، همچنین چنانچه هریک از مشتریان فعلی فراگستر نیاز به ارتقاء و بروزرسانی نرم افزار اتوماسیون اداری و فرایندهای سازمان خود را دارند، از طریق ثبت تیکت در پورتال مشتریان می توانند درخواست خود را برای کارشناسان ارسال نمایند تا در اولین زمان ممکن عملیات بروزرسانی انجام شود.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین