سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

مدیریت سرمایه انسانی، یعنی استفاده از نیروی انسانی در جهت اهداف سازمان و شامل فعالیت‌هایی نظیر جذب نیرو، آموزش، حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود. به عبارتی دیگر، مدیریت منابع انسانی در سازمان، عملکرد کارکنان را در خدمت‌رسانی به اهداف استراتژیک کارفرما بهبود می‌بخشد. نرم‌افزار پرسنلی یکی از مهم‌ترین سیستم‌های حوزه منابع انسانی است که در آن کلیه امور مربوط به پرسنل و نگهداری سوابق شغلی و شخصی پرسنل به‌صورت مکانیزه مدیریت می‌شود.

به‌منظور بررسی نقش سیستم‌های ERP در یکپارچه‌سازی و تسهیل فرایندهای پرسنلی سازمان‌ها، با طلیعه ناقدی‌نیا مدیر سرمایه انسانی تیم‌یار به گفت‌وگو نشستیم.

 

 

خانم ناقدی‌نیا درباره ویژگی‌های سیستم پرسنلی تیم‌یار که آن را از سایر نرم‌افزارهای تخصصی این حوزه متمایز می‌کند، اظهار داشت: نرم‌افزار مدیریت سرمایه انسانی تحت‌وب تیم‌یار با بهره‌گیری از راهکارهای بروز و با هدف بهبود عملکرد پرسنل، تمامی فرایندهای پرسنلی سازمان‌ها را به‌طور کامل یکپارچه می‌کند. این راهکار در حقیقت یک ESS (Employee Self-Service) قوی است که تمام نیازهای سازمان در انجام و مدیریت فرایندهای پرسنلی شامل: سازمان و چارت سازمانی (چارت، سمت، قوانین و قرارداد پرسنل)، استخدام و کارگزینی (پرونده پرسنل، احکام و جذب نیرو)، زمان‌های کاری (تقویم کاری، شیفت‌های کاری، ثبت ورود و خروج، مرخصی و ماموریت)، حقوق و دستمزد (لیست حقوقی، عیدی، سنوات، مانده مرخصی، فیش حقوقی/معوقه و وام/مساعده)، آموزش و ارزیابی عملکرد و گزارشات را به‌طور کامل مرتفع نموده و کلیه فرایندها در آن کاملا خودکار انجام می‌شوند. زیرسیستم‌های منابع انسانی به‌صورت یکپارچه، با سیستم جامع حقوق و دستمزد در تعامل و ارتباط هستند.

وی درباره داشبورد مدیریتی و گزارشاتی که می‌توان در سیستم پرسنلی تحت‌وب تیم‌یار مشاهده کرد، گفت: سیستم یکپارچه پرسنلی تیم‌یار داشبوردها و گزارش‌های مدیریتی بسیاری دارد که امکان نمایش این داشبوردها هم در ماژول پرسنلی و هم در ماژول خانه فراهم است. ویژگی این داشبوردها این است که درلحظه می‌توان تعداد نفرات حاضر/غایب سازمان و همچنین تعداد نفراتی که در ماموریت/مرخصی هستند و همچنین گزارشات مدیریتی در خصوص کارکرد پرسنل، میزان اضافه‌کاری، حقوق و دستمزد و غیره را مشاهده کرد.

مدیر سرمایه انسانی تیم‌یار، قابلیت‌های زیرسیستم‌های نرم‌افزار پرسنلی تیم‌یار را به شرح زیر برشمرد:

جذب و استخدام
  • درخواست جذب نیرو
  • نمایش مشاغل مورد نیاز و  شرایط آگهی در پورتال پرسنلی
  • امکان ورود کاربر مهمان به پورتال و ایجاد حساب کاربری پس از تکمیل فرم استخدام
  • پیگیری روند استخدام توسط متقاضی
  • مدیریت پرونده‌های استخدامی تا صدور حکم و ثبت آزمون و ارزیابی‌های استخدامی
  • صدور انواع حکم پرسنلی (شروع استخدام، حین استخدام، قطع همکاری)
ارزیابی عملکرد
  • امکان امتیازدهی به سوابق داخلی/خارجی، تحصیلات/مهارت، تالیفات و عناوین افتخارات هر کارمند و محاسبه آن در حقوق و دستمزد
سلف سرویس (ESS)
  • امکان مشاهده زمان‌های کاری، فیش حقوقی، ایجاد مرخصی و ماموریت از طریق پورتال پرسنلی
نوبت‌های کاری و ورود و خروج
  • امکان تعریف انواع شیفت‌های کاری، ثبت و مدیریت ورود و خروج کارکنان 
مدیریت دسترسی‌ها
  • اعمال دسترسی به ازای تمامی قسمت‌های موجود به‌صورت کاربری و گروهی
منبع مطلب: تيم يار

پربازدیدترین اخبار سافت گزین