سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی شرکت چارگون، سیستم جامع منابع انسانی دیدگاه را با موفقیت در ۶ سازمان مشتری، نصب و راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی چارگون در گزارش پروژه‌های خاتمه یافته تیم فنی آمده است که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و پارک فناوری پردیس به نرم‌افزار آموزش دیدگاه مجهز شده‌اند. 

اهمیت نرم‌افزار آموزش دیدگاه در ساختار این سازمان‌ها، توانمندسازی کارکنان و ارتقای دانش و مهارت فردی در حیطه‌های شغلی و عملکردی است.
این نرم‌افزار، زمینه اجرای مراحل مختلف فرآیند‌ آموزشی از نیازسنجی، اجرا، ارزیابی تا ارائه گزارش‌‌های جامع از روند برگزاری و اثرگذاری این دوره‌ها را در اختیار مدیران منابع انسانی، قرار می‌دهد.تیم فنی چارگون همچنین نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب را در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید عملیاتی کرده است.مدیران شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید می‌توانند با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و بستر یکپارچه نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه، ساختاری پویا با عملکردی بهتر و چابک‌تر را پایه‌ریزی کنند.پیوستگی نرم‌افزارهای پرسنلی و تشکیلات سازمانی علاوه بر پوشش کامل فرآیند جذب، ‌استخدام و بازنشستگی پرسنل، کنترل استانداردهای عملکردی مشاغل در قالب ساختار سازمانی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید را فراهم می‌کند.


بنا به گزارش تیم فنی چارگون، استقرار نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه در موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش، پروژه خاتمه یافته این تیم بوده است. موسسه فرهنگی و آموزشی ادب و دانش با بهره‌برداری از نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه به ابزاری برای کنترل تردد کارکنان مجهز شده است.ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل، تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال خودکار اطلاعات به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد از قابلیت‌های کاربردی این نرم‌افزار خواهد بود.


بنا بر این گزارش، استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی و ارزیابی عملکرد در سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز به پایان رسیده است. این تیم همچنین توانسته است نرم‌افزار ارزیابی عملکرد و بیمه مکمل را نیز در دانشگاه شهید بهشتی با موفقیت عملیاتی کند.اهمیت نرم‌افزار ارزیابی عملکرد در ارائه امکاناتی برای انجام انواع روش‌های مرسوم سنجش عوامل کارکردی و عملکرد پرسنل است. بستر یکپارچه این نرم‌افزار با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه به ویژه در حوزه حقوق و دستمزد، امکان ارسال نتایج ارزیابی و محاسبه آنها را برای مدیران منابع انسانی فراهم می‌کند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین