سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی چارگون سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه را در 10 سازمان مشتری با هدف بهینه‌سازی چرخه فرآیندهایمنابع انسانی و ارائه خدمات به پرسنل سازمانی نصب و راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم فنی چارگون سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی را با موفقیت در 10 سازمان مشتری چارگون نصب و راه‌اندازی کرده‌ است. بنابر گزارش پروژه‌های خاتمه یافته، شرکت افرانت به نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب،حقوق و دستمزد، آموزش، ارزیابی عملکرد، بیمه مکمل مجهز شده است.
تیم فنی و استقرار چارگون همچنین نصب نرم‌افزار ارزیابی عملکرد در شرکت گلتاش و استقرار سیستم‌های حضور و غیاب و آموزش از راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه در سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را با موفقیت به پایان رساند.
تجهیز شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت OICO به نرم‌افزارهای تشکیلات، بیمه مکمل و استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات از راهکار منابع انسانی دیدگاه را در کنار سیستم‌های حضور و غیاب، حسابداری، بودجه و اعتبارات، انبار، اموال، خرید و تدارکات در خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز از سوی تیم فنی و مدیران پروژه چارگون، خاتمه‌یافته اعلام شده‌اند.
در ادامه پروژه‌های استقرار چارگون از راهکارسیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های خراسان شمالی، یزد و بوشهر به نرم‌افزار پرسنلی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز به نرم‌افزار حضور و غیاب مجهز شدند.
بنابراین گزارش، استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و ارزیابی عملکرد نیز در شرکت TransInvest  توسط تیم فنی چارگون به اتمام رسیده‌ است.
رسالت مدیریت منابع انسانی، کمک به عملکرد بهتر و افزایش تولید برای تحقق اهداف و راهبردهای استراتژیک سازمان‌هاست؛ به همین دلیل با توجه به شتاب گرفتن روند تغییرات محیطی و درون سازمانی، واکنش و تطبیق به موقع سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه‌ ب ا این تغییرات به یکی از اهداف اصلی در این راهکار، تبدیل و تلاش شده تا سیستم‌های جامع و یکپارچه آن، کلیه فرآیندها و مفاهیم مورد نظر مدیران و کارشناسان این حوزه را پوشش دهند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین