سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

مدیرکل آی‌تی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد: 173 دانشکده این دانشگاه با نزدیک به 6 هزار کاربر از بهره‌‌برداران سیستم‌های منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه هستند.

دکتر مهدی اردستانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از سال 92 به سیستم‌های منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز شده است. در حال حاضر زیرسیستم‌های مکاتبات اداری، پرسنلی، حقوق و دستمزد، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های ECE و LINK در این دانشگاه عملیاتی شده است.

ارزش‌افزوده‌های سیستم‌های دیدگاه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آی‌تی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک و ارائه خدمات مکانیزه یک رویه استاندارد در کشور است که همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری به سوی آن گام بر‌می‌دارند. دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز با آغاز این روند گام‌های موثری را برای رسیدن به این استاندارد برداشته و به سمت بهبود و اثربخشی بیشتر پیش رفته است.
اردستانی یادآورشد: در حال حاضر تمام مکاتبات ما در بستر سامانه های الکترونیکی چارگون انجام می‌شود. حذف کاغذ و تبادل اسناد به صورت سنتی و دستی در سازمان با این روش به طور کامل برچیده شده و سرعت و دقت انتقال داده‌ها به مراتب، افزایش داشته است.
وی با اشاره به توسعه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای و چارگون گفت: کلیه سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات به دنبال عملیاتی‌‌سازی سیستم‌های جامعی هستند که بتوانند همه فرآیندها و روال‌های اداری سازمان را پوشش دهند. ما هم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تلاش می‌کنیم با تحقیقات و بررسی نیازمندی‌هایمان به سمت سیستم‌های جامع برویم .
اردستانی ادامه داد: برای ایجاد بستر یکپارچه و کارآمد بین سیستم‌ها محصولات نرم‌افزاری دیدگاه همواره گزینه جدی ما هستند.

وی تاکید کرد: شرکت چارگون را جزو شرکت‌های بسیار موفقی می‌دانم که علاوه بر تعامل‌ خوب با مشتری و همراهی با او،‌ راهکارهای مکانیزه موثر و کارآمدی برای رفع نیازهای سازمان‌های اداری، تجاری و علمی و… تولید می‌کند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین