سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

از ۸ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۹۷ شرایط استثنایی فروش برگزار می شود. در بسته‌های پیشنهادی خرید نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها، مطابق با نیاز کسب و کارها از ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود.

  

شرایط تخفیف ویژه ۱۰ تا ۴۰ درصدی نرم‌افزارهای فراگستر

به گزارش روابط عمومی فراگستر، این شرکت با هدف افزایش قدرت خرید نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندها شرایط ویژه و استثنایی را در بخش فروش، برای مشتریان فعلی و جدید خود، افزوده است.

در این جشنواره که به صورت محدود و بدون امکان تمدید، از تاریخ ۸ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۹۷ در سراسر کشور برگزار می‌شود، پیشنهادهای ویژه‌ای، در دسترس متقاضیان خرید این نرم افزار خواهد بود.

در بسته‌های پیشنهادی خرید نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها، مطابق با نیاز کسب و کارها از ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود.

امید است این شرایط بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز را بیش از پیش فراهم سازد. برای استفاده از تخفیف و دموی آنلاین این نرم افزار، همین الان در کمتر از ۵ ثانیه می‌توانید فرم درخواست خود را ثبت کنید.

گفتنی است علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر، می‌توانند به صفحه جشنواره فروش ویژه اتوماسیون اداری مراجعه و یا با شماره تماس ۴۲۶۲۳-۰۲۱ ( داخلی ۱ ) تماس حاصل نمایند.

 
منبع مطلب: فراگستر

پربازدیدترین اخبار سافت گزین