سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

اعضای خانواده بزرگ چارگون روز جمعه ۹ آذر با برگزاری مسابقات فوتبال حبابی، یک روز خاطره‌انگیز دیگر را در تقویم کاری خود ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مسابقات فوتبال حبابی روز گذشته با کسب مقام اول از سوی تیم قهرمانان حبابی و اعطای مقام دومی به طور مشترک به تیم‌های چارگوناتورز و champions به کار خود پایان داد.
مسابقات فوتبال حبابی چارگون بین ۲۰ تیم از همکاران واحدهای مختلف اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک،و احد مالی و سایر  واحدهای شرکت و با برگزاری ۲۴ بازی برگزار شد.
تیم‌های شرکت‌کننده در این سری از مسابقات را تیم‌های حباب آسیا، هفت خبیث، angry bubbles، ارتش حبابی، موبایل یونایتد،Chabbles، قهرمانان حبابی، swat،frozen bubbles ،Red Derogons، TST STAR، بچه‌های منچستر، تیم متغیرها و ثابت، چارگوناتورز، شیاطین، حبابا، Lions، champions، White walkars و تیم آنتی گولاخ تشکیل دادند.
در پایان این مسابقات علاوه بر اعطای جام به تیم قهرمانان حبابی مبلغ ۲ میلیون تومان نیز به عنوان هدیه نقدی به اعضای تیم اهدا شد. تیم چارگوناتورز نیز که در مقام دوم قرار گرفت، جایز نقدی خود را به موسسه خیریه همگام اهدا کرد.
در جریان برگزاری مسابقات فوتبال حبابی چارگون، به قید قرعه به ۳ نفر از تماشاگران نیز کارت هدیه ۲۰۰ هزارتومانی اهدا شد.
بنابراین گزارش، سرپرست تیم داوری این مسابقات با تاکید بر صمیمیت و دوستی بین اعضای تیم‌های شرکت‌کننده، رقابت مثبت و انگیزه تیم‌های چارگون را ویژگی بارز این مسابقات اعلام کرد و گفت همدلی، روحیه تیمی و رقابت مثبت در خاطره‌انگیزی مسابقات داخلی و درون شرکتی از اهمیت زیادی برخوردار است.
گفتنی است ایده مسابقات فوتبال حبابی چارگون را اعضای تیم کمیته رفاهی شرکت، ‌خانم‌ها مونا اسماعیلی، فاطمه حسنی، آزاده مدیرزارع،‌ عارفه خدادادی، نینا ادیب زاده، مونا سلیمانی به همراه آقایان بهزاد نامدار، حامد حاتم و کامیار هدایت، طراحی و اجرا کردند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین