سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

جشنواره ۱۰/۱۰ جشنواره فروش ویژه نسل جدید اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهاست که در قالب طرح‌های تخفیفی از ۱۰ دی (۱۰/۱۰) آغاز و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد.

در جشنواره تخفیفات ۱۰۱۰، فراگستر در راستای حمایت از مشتریان بالقوه و بالفعل خود در نظر دارد در بازه زمانی کاملا محدود، نسل جدیدنرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای خود را تا ۴۵% تخفیف به متقاضیان ارائه نماید.

نسل جدید این نرم‌افزار با بهره‌گیری از موتور جستجوی معنایی، هوش تجاری و اپلیکیشن مکاتبات (در دو نسخه اندروید و iOS) امکان دسترسی سریع و راحت مدیران به کارتابل روزانه، مشاهده نامه‌ها و پیگیری مکاتبات در هرجا و هر زمان را فراهم می‌کند که این امر به مراتب کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری سازمانی را به دنبال دارد.

در جشنواره 1010 چه نرم‌افزارهایی مشمول تخفیف ویژه خرید هستند؟

در این جشنواره نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرایندها یا همان BPMS، مدیریت مستندات، هوش تجاری، نسخه موبایل مکاتبات، مدیریت فاکس، ایمیل، پیامک، تقویم و مدیریت جلسات سازمانی و …. به همراه زیرسیستمهای تکمیلی آنها در قالب طرح‌های پیشنهادی پایه، اقتصادی و هوشمندانه ارائه می شود که علاقمندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی جشنواره به نشانی https://www.faragostar.net/10-10 مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۱ تماس حاصل نمایند.

 

    برای ورود به صفحه «جشنواره ۱۰۱۰» کلیک کنید    

 

باتوجه به محدودیت زمانی جشنواره، این امکان را برای علاقمندان فراهم کردیم که با ثبت اطلاعات خود در این فرم و مشاهده دموی اتوماسیون اداری، به مدت کاملا محدود و بطور رایگان محیط نرم افزار اتوماسیون اداری وقابلیت های آن را بررسی و سپس اقدام به خرید نرم افزار نمایند. 

 

ا

پربازدیدترین اخبار سافت گزین