سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

مدیر منابع انسانی اسنپ از تجربه موفق این شرکت در بهره‌برداری از سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه و همکاری با چارگون گفت.

مهندس علی قاسم‌خانی در گفت و گو با روابط عمومی چارگون، با اشاره به آغاز به کار اسنپ در سال 1390 تاکید کرد: نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه، همراه ما در مسیر تعالی و رشد بوده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که رویکردی مدرن داشتیم تصمیم گرفتیم تا از همان آغاز راه، موضوع مدیریت منابع انسانی را جدی بگیریم. به همین دلیل برنامه‌ریزی کردیم، تا سیستمی را به مجموعه بیاوریم که اطلاعات یکپارچه پرسنلی و گزارش‌های کارآمد را برایمان فراهم کند.

قاسم‌خانی به انتخاب چارگون پس از بررسی محصولات نرم‌افزاری موجود در بازار اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌های متعدد، سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه را راهکاری خوب و کارآمد برای نیازهایمان تشخیص دادیم.

مدیر منابع انسانی اسنپ، معرفی و دموی محصولات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: کارشناسان چارگون اطلاعات کاملی از سیستم‌های نرم‌افزاری دیدگاه ارائه دادند و با دریافت این اطلاعات کامل، در نهایت سفر اسنپ با چارگون شروع شد.

قاسم‌خانی با اشاره به افزایش کارمندان اسنپ از 30 نفر به هزار نفر در مدت 3 سال، یادآور شد: آگاهی داشتیم که مدیریت منابع انسانی شرکت بدون داشتن یک سیستم منسجم و یکپارچه، فرآیند پیچیده و مشکلی است؛ به همین دلیل تلاش کردیم راه حل مشکلات و نیازهایمان را در سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه جستجو کنیم.

وی یکپارچگی و بستر منعطف سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه را نقطه قوت محصولات چارگون دانست و افزود:  از ابتدای فعالیت‌مان علاقه‌مند بودیم تا سیستمی را انتخاب کنیم که ضمن پوشش تمامی فرآیندهای منابع انسانی، به طور کامل و تخصصی به آنها پرداخته باشد.

قاسم‌خانی اضافه کرد: سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندهای مرتبط از بدو ورود کارمندان تا بازنشستگی آنها را پوشش می‌دهند.

چارگون همراهِ اسنپ در مسیر تعالی

مدیر منابع انسانی اسنپ تاکید کرد: ممکن است ما نتوانیم در حال حاضر از همه امکانات سیستم جامع منابع انسانی دیدگاه استفاده کنیم یا فعلا به برخی از قابلیت‌های آنها نیاز نداشته باشیم؛ اما مهم این است که بستر و قابلیت آن در نرم‌افزارهای دیدگاه گنجانده شده است. به مرور زمان هرچه سن اسنپ بیشتر می‌شود استفاده ما از نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه نیز بیشتر می‌شود.

قاسم‌خانی تصریح کرد: مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از طریق تهیه گزارش‌های پیشرفته، مدیران اسنپ را در مسیر رشد و تعالی بسیار کمک کرده‌ و موجب شده‌ تا تصمیمات بهتر و کارآمد‌تری اتخاذ کنند.

وی همچنین همراهی و همکاری واحد پشتیبانی چارگون با مشتری را از مزیت‌های ویژه این شرکت دانست و افرود: کارشناسان پشتیبانی چارگون بسیار همراه هستند و معمولا با ما همکاری تنگاتنگ و خوبی داشته‌اند.

به گفته وی، گاهی پیش آمده که واحدهای مختلف مشکلاتی با سیستم دیدگاه داشته باشند، ما همواره با انتقال این مشکلات به چارگون شاهد رفع سریع آنها و ارائه توضیحات تکمیلی برای بهره‌برداری بهتر از نرم‌افزارها بوده‌ایم.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین