سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

مدیران شرکت مهندسین مشاور راه‌آهن راه، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را برای ایجاد تحول در ساختار اداری و تسهیل گردش مکاتبات برگزیدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت مهندسین مشاور راه‌آهن راه در نخستین همکاری، دریافت خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را برگزیده است.
مدیران این شرکت، نرم‌افزارهای مکاتبات 5، کارها، سرویس‌های فکس Link ، ECE و همچنین اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای نصب و بهره‌برداری انتخاب کرده‌اند.
نرم‌افزار مكاتبات  اتوماسیون اداری دیدگاه از جمله نخستین نرم‌افزارهایی است که توسط کارشناسان شرکت چارگون و مطابق با تکنولوژی‌های روز توسعه داده شده است.

پیاده‌سازی انواع معماری‌های خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان، امکان اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari، Chrome، Firefox  و IE و گردش الکترونیک مکاتبات و نامه‌ها را بزرگترین مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان برشمرد.
نرم‌افزار کارها در مجموعه دیدگاه نیز با الگوبرداری از مدل شبکه‌های اجتماعی، رویکرد جدیدی از مدیریت فعالیت‌های سازمان را برای تشکیل تیم‌های کاری یک پروژه فراهم کرده ا‌ست. صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی، انسانی و همچنین ایجاد شفافیت، ‌دقت و نظم در انجام یک پروژه ارزش افزوده‌ این نرم‌افزار در سازمان‌هاست.
محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … با نام تجاری دیدگاه همراه، مجموعه‌ای از عملیات‌های پُراستفاده برخی از نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه را در خود جای داده‌اند.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، قابلیت پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این اپلیکشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، ضروری بودن حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را حذف و انجام این عملیات در هر مکان و زمان را فراهم می‌کند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین