سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

شرکت زعفران مصطفوی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات ۵ و دیدگاه همراه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی  شرکت زعفران مصطفوی، همکاری خود با چارگون را با خرید نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و دیدگاه همراه از حوزه اتوماسیون اداری آغاز کرده است. با امکانات ارتقا یافته این نرم‌افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان این شرکت به اطلاعات و انجام روزمره، ممکن می‌شود.
مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین را از مهمترین دستاوردهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه معرفی کرد؛ چراکه طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات مختلف اداری و سازمانی این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای بوروکراتیک، تبدیل کرده است.
این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد. از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه می‌توان به پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office و امکان گفت‌و‌گوی کاربران، اشاره کرد.
بنابراین گزارش،‌مدیران شرکت زعفران مصطفوی اپلیکیشن مکاتبات همچنین از محصولات دیدگاه همراه نیز استقبال کرده‌اند و آن را بستری کارآمد برای افزایش بهینه‌سازی سرمایه‌های اداری و سازمانی خود اعلام کرده‌‌اند. دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که برای استفاده در تلفن همراه و تبلت که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و نسخه iOS طراحی و تولید شده است.
رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد را از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان دانست.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین