سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

مدیر راهکار اتوماسیون اداری چارگون از آمادگی این شرکت برای ارائه وب سرویس رصد اتوماسیون اداری دیدگاه که به نام سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت (رصد) شناحته می‌شود، به دستگاه‌های دولتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، خشایار رفعتی- مدیر راهکار اتوماسیون اداری چارگون با اعلام این خبر گفت: همکاران چارگون در واحد اتوماسیون اداری درمدت زمانی محدود توانستند پیاده‌سازی سامانه وب سرویس‌های دولتی را به نتیجه برسانند.
وی ادامه داد: نهاد ریاست جمهوری سامانه‌ای را به نام سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت (رصد) با هدف پایش و رصد پی‌نوشت‌ها و دستورهای رییس جمهور به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین تسهیل تعاملات بین دستگاهی طراحی کرده است.
وی ادامه داد: کار دیگر این سامانه ارسال پیام برای اشخاص در سازمان مقصد و پیگیری مکاتبات ارسالی به آن سازمان است و بستر شبکه‌ای که این اتفاق بر روی آن می‌افتد، بستر شبکه دولت است و سازمان‌های دولتی باید بتوانند وب سرویس‌های مرتبط را به نحوی راه‌اندازی کنند که از طریق این شبکه قابل دسترسی باشد.
به گفته رفعتی، از طریق وب‌سرویس‌هایی که برای این منظور پیاده‌سازی شده‌اند سامانه رصد می‌تواند ارجاعات داخلی سازمان مقصد (درخت پیگیری) را بصورت مکتوب،‌ دریافت کند.
مدیر راهکار اتوماسیون اداری اضافه کرد: در سامانه رصد ارجاعات انجام شده بر روی نامه‌ها همراه با تاریخ و ساعت و نام و سمت افراد دریافت کننده ارجاع قابل مشاهده است‌. هریک از افرادی که نامه برای آن‌ها ارسال یا ارجاع شده با یک شناسه مشخص شناسایی می‌شوند و از طریق‌‌ همان شناسه، سامانه رصد می‌تواند پیام مورد نظر خود را برای فرد مورد نظر ارسال کند‌.
او با بیان اینکه چارگون باید در نرم‌افزار اتوماسیون اداری خود سریعا امکانات سرویس رصد را پیاده‌سازی کرده‌ است، گفت: پیاده‌سازی این سیستم نیازمند تغییرات دیتابیس و ایجاد زیرساخت مورد نیاز بود که در مجموع پروژه بزرگی را رقم زد و اکنون آماده هستیم تا این محصول را به سازمان‌های دولتی ارائه کنیم.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین