سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

آموزش دوره‌های HRIS دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که ویژه دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی طراحی شده با حضور شرکت چارگون و تجربه عملی نرم‌افزارهای دیدگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی با سیستم‌های اطلاعاتی و حوزه فناوری اطلاعات با حضور دکتر محمد حامد جعفرزاده – محقق و مدیر پروژه‌های فناوری اطلاعات دانشگاه کوئینزلند، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش تئوری و عملی کرده‌است.
در این دوره‌های آموزشی از شرکت چارگون نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات بومی و دانش‌محور در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای سازمانی دعوت به همکاری شد که با هدف نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه این اقدام، مورد استقبال مدیران شرکت، قرار گرفت.
روزبه بهرامی- مدیر فروش شرکت چارگون با وجود اطلاعات و تسلط کافی در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی به نمایندگی از شرکت در این دوره‌ها حضور داشته است.
وی درباره جزییات مشارکت چارگون در این دوره‌های آموزشی خاطرنشان کرد: حضور چارگون در این دوره‌های آموزشی از بابت اعتماد دانشگاه به فعالین صنعت و ارائه گوشه‌هایی از توانمندی نرم‌افزارهای بومی در حوزه ساختار اداری و منابع انسانی است.
بهرامی ادامه داد: روز شنبه 17 آذرماه دومین دوره آموزشی سیستم‌های اطلاعاتی HRIS را در 4 کلاس 2 ساعته با همراهی پویا کامیار از کارشناسان منابع انسانی دیدگاه، برگزار کردیم‌. در این کلاس‌ها علاوه بر ارائه مفاهیم و مسائل تئوریک درباره انقلاب دیجیتال و نقش مدیران منابع انسانی در بهره‌برداری از این انقلاب فناورانه،‌ زمینه کار عملی دانشجویان با سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه را نیز فراهم کردیم.
مدیر فروش چارگون خاطرنشان کرد:‌ سرفصل‌های تئوری در دوره‌ آموزش سیستم‌های اطلاعاتی HRIS را نقش کارفرما و مدیران تصمیم ‌ساز در حوزه انتخاب سیستم‌های اطلاعاتی تشکیل می‌داد. این توصیه‌های تئوریک با محورهایی مانند چگونگی انتخاب سیستم‌های اطلاعاتی و سازمانی، نیازسنجی و بودجه‌‌ریزی، چگونگی انتخاب سیستم‌های پویا، آشنایی با معایب و مزایای سیستم‌های سازمانی و همچنین نقش مدیر پروژه در عملیاتی شدن درست و کارآمد نرم‌افزارهای سازمانی و افزایش بهره‌روی و …همراه بود.
به گفته بهرامی برای افزایش تجربه کاربری دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران با نرم‌افزارهای منابع انسانی، فرآیند جذب تا استخدام ،ارائه حکم و قرارداد سازمانی با نرم‌افزارهای دیدگاه از سوی دانشجویان عملیاتی شد تا آنها بتوانند تجربه بهره‌برداری از سیستم‌های اطلاعاتی را در فرآیند کار خود کسب کنند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین