سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

سیستم های مدیریت فرآیند کسب و کار یا BPMS به مجموعه فعالیت‌هایی برای همسو و یکپارچه کردن فرایندهای سازمان گفته می‌شود، این فعالیت‌ها با استفاده از فناوری‌های جدید امکان پذیر شده است که نتیجه آن باعث افزایش رضایت مشتریان سازمان خواهد شد.

استفاده از نرم‌افزارهای BPMS باعث تسهیل در پیاده‌سازی فرایندهای سازمان می‌شود و به سازمان‌ها كمك می‌كند تا فرایندهای سازمانی را با اطلاعات و موجودیت‌های سازمانی یكپارچه نماید. رویکرد سیستماتیک نرم‌افزارهای BPMS، كمك زیادی به افزایش اثربخشی و كارایی در سازمان‌ها نموده و سازمان‌ها را نسبت به تغییرات محیطی پویا می‌نماید. این رویكرد سازمان را قادر می‌سازد تا فرآیندهای جاری سازمان را شناسایی و اصلاح نماید و آنها را همراستا با اهداف و ماموریت‌های سازمان نماید.

امروزه حرکت به سوی سیستم های مدیریت فرآیند کسب و کار(BPMS) با هدف افزایش بهره وری سازمانی، یکی از مهمترین نیازها و دغدغه های سازمان ها شده است. سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار پرگار، به عنوان یکی از کاربردی ترین سیستم های BPMS توسعه یافته بومی، با کسب اعتماد متخصصان این حوزه توسط بسیاری از مشتریان ما در حال بهره برداری می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های این سیستم به سایت برید سامانه نوین مراجعه نمایید.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین