سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در 7 سازمان مشتری چارگون 1400 کاربر را در فهرست بهره‌برداران مکاتبات اداری دیدگاه قرار داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در شهرداری آبادان، شرکت سرمایه‌گذاری هامون و سازمان اورژانس در دستور تیم فنی چارگون قرار گرفته است.

در ادامه این پروژه‌ها شرکت‌های دال‌گستر بیستون، بیمه ایران معین، آب و فاضلاب روستایی استان تهران و شرکت پخش ممتاز نیز به سیستم مکاتبات دیدگاه مجهز می‌شوند.
انتخاب نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از سوی این شرکت‌ها با هدف پوشش مکانیزه مکاتبات اداری، آرشیو مستندات و اسناد سازمان و افزایش بهره‌وری صورت گرفته است.
استقرار این نرم‌افزار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و انسانی سازمان به ایجاد چرخه شفاف و پویایی مکاتبات داخلی و حذف کاغذ از آن منجر می‌شود.

نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه

نرم‌افزار مکاتبات راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌های سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با تسهیل فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به مفهوم اتوماسیون اداری از زاویه جدیدی توجه کرده است. در این زاویه نگاه، مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی، سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان مورد توجه واقع شده است.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین