سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

با برگزاری همایش “سازمان تان را ارتقا دهید”، ابزار فرایار راهکاران و مزیت های آن برای ۵۰ شرکت از مشتریان همکاران سیستم تشریح شد.

در این همایش ضمن معرفی آخرین دستاوردهای راهکاران، ERP بومی همکاران سیستم، ابزار فرایار راهکاران به عنوان پلتفرم نرم افزاری متناسب سازی و توسعه سیستم های موردنیاز سازمان ها و یکپارچه سازی سایر نرم افزارها با راهکاران همکاران سیستم معرفی شد.

یاسر غلامزاده مدیر فروش فرایار راهکاران ضمن تبیین بهره گیری از ERP و پوشش عمده فرآیندهای سازمان ها، نمونه ای از نیازها و فرآیندهای خاص سازمان ها که در محدوده ERP ها نمی گنجند را تشریح کرد. وی ضمن معرفی ابزار فرایار به منظور پوشش این نیازهای خاص، ابزارهای گردش ساز، فرم ساز، قاعده ساز، شبیه ساز، مدیریت پیام، یکپارچه ساز و پایشگر و شیوه کمک هر یک به فرآیند محوری در سازمان ها را بیان کرد. در پایان تجربیات همکاران سیستم و نمونه های واقعی از پروژه های اجرا شده در حوزه های متناسب سازی ERP، توسعه سیستم های جدید با پلت فرم فرایار و یکپارچه سازی سایر سیستم ها با راهکاران به حضار ارائه شد.

در بخش پرسش و پاسخ نیز سوالات و چالش های فعلی مشتریان و نیازهای خاص آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

همکاران سیستم با معرفی ابزار فرایار راهکاران به مشتریان خود به دنبال پوشش کامل فرآیندمحوری در سازمان ها و توسعه ERP راهکاران در سازمان مشتریان است.

منبع مطلب: همکاران سیستم

پربازدیدترین اخبار سافت گزین