سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی و استقرار چارگون نرم‌افزار مکاتبات و سرویس سینک سرور دیدگاه را در 10 فدراسیون و مجموعه ورزشی، نصب و راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون فدراسیون‌های نجات غریق و غواصی، تیراندازی، ورزش سه‌گانه، فدراسیون تکواندو، هاکی، ژیمناستیک، شمشیربازی، وزنه‌برداری، کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برای انجام مکاتبات اداری و ایجاد ارتباط بین سازمانی به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه و سرویس سینک مجهز شده‌اند.

نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و با تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه‌ست.
بنابراین گزارش، سیستم مکاتبات اداری دیدگاه صرفا ابزاری برای مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور سازمان نیست؛ بلکه از طریق امکانات نرم‌افزار و مدل استقرار ویژه شرکت چارگون، تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی، امکان‌پذیر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است.
در ساده‌ترین حالت نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان‌ها را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.
بنابراین گزارش، فدراسیون‌ها و مجموعه‌ها ورزشی در تلاشند تا با استفاده از محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری دسترسی مدیران و سایر کارکنان را به چرخه عملیات روزمره و انجام فرآیندهای مکاتبات اداری را تسهیل کنند.
فدراسیون‌ها و مجموعه‌های ورزشی همچنین به دلیل پراکندگی جغرافیایی و گستردگی از سرویس سینک سرور دیدگاه به عنوان راهکار بهره‌گیری از سرورهای غیرمتمرکز نیز استقبال کرده‌اند.
با بهره‌گیری از سرویس سینک سرور با وجود نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی و یکپارچگی چرخه سیستم اتوماسیون اداری حفظ می‌شود.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین