سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

همزمان با شروع فصل زمستان،‌ شركت حساب رایان پارس در نظر دارد جشنواره فروش زمستانه محصولات نرم افزاری در قالب چندین طرح پیشنهادی جذاب، از تاریخ 8 دی ماه لغایت 8 بهمن ماه سال جاری برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی شركت حساب رایان پارس، در این جشنواره در نظر داریم نرم افزارهای یكپارچه مالی و اداری را تا سقف 50 درصد تخفیف،‌ برای مشتریان فعلی و جدید ارایه نماییم و امید است با اجرایی شدن این طرح بتوانیم گامی كوچك به منظور ارج نهادن و تكریم مشتریان و سازمان‌ها در جهت تسهیل و صرفه جویی مستمر برداریم.

این جشنواره با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه در نرم افزارهای مالی،‌ اداری و منابع انسانی، در راستای مشتری مداری هرچه بیشتر برگزار می‌شود تا نشان دهد هدف گروه شركت‌های حساب رایان فراتر از كسب سود مادی است و جلب رضایت مشتریان همواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

محصولات مشمول تخفیف جشنواره فروش زمستانه به شرح زیر است:

 

*شایان ذكر است جشنواره فروش زمستانه شركت حساب رایان،‌ تنها شامل خرید نقدی در تاريخ مذكور می‌باشد..

در راستای توضیحات فوق مقتضی است به منظور كسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست برگزاری جلسه دمو محصولات، با دفاتر و نمایندگی‌های گروه حساب رایان در سراسر كشور و یا شماره تلفن‌های 02141369227،‌ 02141369229،‌ 09120087760 تماس حاصل نموده و یا درخواست خرید خود را از طریق وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.hesabrayan.com ارسال نمایید.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین