سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

سامانه مکاتبات دیدگاه اداره کل تجهیزات پزشکی برای کاهش مراجعات حضوری شرکت‌های تجهیزات پزشکی و انجام امور ایشان به صورت الکترونیکی نصب و راه‌اندازی شد. اداره کل تجهیزات پزشکی با توجه به حجم بالای درخواست‌های مکاتباتی و دریافتی و همچنین تجربه مشابه سازمان غذا و دارو، سفارشی‌سازی سیستم اتوماسیون اداری و سامانه مکاتبات دیدگاه را برای ایجاد ارتباط آنلاین با شرکت‌های تجهیزات پزشکی در دستور کار قرار داد.



شرکت چارگون در فاز نخست این پروژه، تعریف و طراحی ۱۵۰۰ نام کاربری را برای شرکت‌های تجهیزات پزشکی متقاضی در نظر گرفته‌اند که احتمال افزایش این تعداد به ۲ هزار نام کاربری وجود دارد. با بهره‌برداری از سامانه مکاتبات دیدگاه در اداره کل تجهیزات پزشکی از این پس کلیه امور مربوط به ارسال درخواست‌ها،‌مجوزها، نامه‌ها و اعلامیه‌ها بین این اداره و شرکت‌های تجهیزات پزشکی در سامانه مکاتبات دیدگاه به آدرس chargoon.com/imed صورت می‌پذیرد.


هدف از راه‌اندازی سامانه مکاتبات دیدگاه در اداره کل تجهیزات پزشکی را می‌توان ایجاد شفافیت در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، امکان ارسال، دریافت، پیگیری و مشاهده چرخه مراحل ارجاع مکاتبات و نامه بدون مراجعه حضوری برای شرکتها دانست.

سیستم ثبت و گردش مکاتبات و اتوماسیون اداری چارگون برای اداره کل تجهیزات پزشکی، مبتنی بر وب و با امکان ثبت‌نام سازمان‌های فعال، ارائه شده است. متقاضیان بهره‌برداری از این سیستم پس از تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه حساب کاربری با استفاده از نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد، می‌توانند از طریق سامانه نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه در اداره کل تجهیزات پزشکی، علاوه بر ارتباط مستقیم و مکاتبه با مدیران سازمان، روند رسیدگی به درخواست‌های خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند.


ویژگی مهم سامانه مکاتبات دیدگاه در اداره کل تجهیزات پزشکی را می‌توان وجود بستر ارتباطی یکپارچه با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو دانست که در صورت تعریف فرآیندها و روال‌های کلان، تحول بزرگی در پاسخ‌گویی سریع، ‌شفاف و آسان به مخاطبان و ایجاد یک چرخه تکاملی در حوزه بهداشت و درمان کشور به همراه خواهد داشت.

منبع مطلب: چارگون

پربازدیدترین اخبار سافت گزین