سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

در راستای کسب چهارمین جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کننده، روابط عمومی فراگستر مصاحبه‌ای با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت، در خصوص دستاوردها و اهداف بلندمدت و آتی این شرکت، و همچنین دلایل کسب چهارمین گواهینامه و تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صورت داده است.

در ادامه می‌توانید مشروح این مصاحبه را مطالعه فرمایید.


۱- در راستای کسب تندیس ملی حقوق مصرف کنندگان برای چهارمین سال متوالی چه اقداماتی صورت پذیرفته است؟
ما در شرکت دانش بنیان فراگستر محصولی با نام اتوماسیون فرآیندها برای مدیریت فرآیندهای سازمانی تولید کرده‌ایم که سرشار از خلاقیت و نوآوری مهندسی شرکت است. در واقع این محصول بر اساس آخرین فناوری‌های روز تولید شده و به همین دلیل توانایی داشته است که پروژه‌های ملی موفقی را به انجام برساند. ما همواره در زمینه تحقیق و پژوهش و ارتقای سطح علمی کارکنان خود فعالیت کرده تا بتوانیم محیطی پویا با کارکنانی فعال و باانگیزه داشته باشیم. 

۲- در سخنان خود اشاره به محصول اتوماسیون فرایندها داشتید. لطفا توضیح دهید جهت ایجاد یک محصول با کیفیت چه اقداماتی انجام داده‌اید؟
سعی میکنیم شناخت دقیقی از مخاطبان و کاربران داشته باشیم تا محصولی کاملا منطبق با نیازهای آنها تولید کنیم تا حدی که بتوانیم یک نرم‌افزار منحصر به فرد و متمایز که باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق کاربران شود در اختیار آنها قرار دهیم.

تکنولوژی به سرعت در حال رشد است و برای پاسخ گویی به نیاز روز باید از آخرین فناوری‌ها استفاده کرد. بر همین اساس ما همواره از برترین و کارآمدترین فناوری‌ها در نرم‌افزارهای یکپارچه خود استفاده میکنیم. همچنین با توجه به طیف گسترده مشتریان ما همواره تلاش میکنیم نرم‌افزار سازگار و انعطاف‌پذیری طراحی کنیم. ما پروژه های حساس و بزرگی داریم که امنیت اطلاعات آن بسیار حیاتی است ؛ به همین دلیل از مکانیسم هایی استفاده میکنیم که نرم افزاری امن و دقیق را در اختیار کاربران قرار دهد.

۳- به نظر شما چه اقداماتی در سال گذشته سبب شد تا تندیس برنزی حمایت از حقوق مصرف کننده فراگستر امسال به تندیس نقره‌ای تبدیل شود؟
ما در تولید محصول بصورت دقیق استانداردهای کیفیت را رعایت میکنیم و طی یک سال گذشته پیشرفت چشم‌گیری در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) داشته‌ایم. ما توانسته‌ایم ویژگی های منحصربفردی را در محصول ایجاد کنیم. به شکلی که کیفیت محصول قابل رقابت با محصولات خارجی باشد. همانطور که میدانید یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کسب تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده ممانعت از واردات به واسطه تولید کالای با کیفیت قابل رقابت با محصول مشابه خارجی میباشد. همچنین طی یک سال گذشته ما توانسته‌ایم با مدیریت بهینه به شکل چشم‌گیری قیمت فروش محصول و خدمات را برای رفاه حال مشتریان کاهش دهیم.
 
۴- دلایل کیفیت نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای فراگستر از دیدگاه شما چیست؟
ثبات و پایداری در کیفیت نرم‌افزار یک رکن اساسی است و از این روز مکانیسم‌های دقیقی برای تست و ارزیابی محصول نهایی در نظر گرفته شده است. همواره ما بازخوردهای مشتریان برای بهبود مستمر به واحد تولید نرم‌افزار انتقال میدهیم تا بتوانیم در فضای رقابتی پیشرو ، محبوب باشیم.
 
۵- باتوجه به میزان رضایت بالای مشتریان فراگستر، برای ارتقاء میزان رضایت مشتریان خود در آینده چه تمهیداتی را اتخاذ کرده اید؟
ما در بخش استقرار نرم‌افزار واحد ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، تضمین کیفیت و مراقبت از مشتری ایجاد کردیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و ارزیابی کیفیت پیاده‌سازی همواره مشتریانی راضی داشته باشیم، ما همواره توجه ویژه‌ای به نظرات و بازخوردهای مشتریان داریم و تمام فعالیت‌ها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد تا یک سطح پایداری از کیفیت خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.

همچنین در بخش پشتیبانی، ما از طریق مدیریت صحیح و تخصیص مناسب کارها به متخصصین، ظرفیت پاسخگویی را افزایش دادیم. ما تلاش کردیم با استفاده از بستر آکادمی فراگستر آموزش‌های کامل و جامعی را به کاربران و مشتریان ارایه کنیم. در طی یک سال گذشته طرح‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات انجام شد که باعث شد مستندات فنی دقیقی ایجاد شود که نتیجه آن بهبود خدمات پشتیبانی بود. همچنین اطلاع رسانی و روابط عمومی مدرن به مشتریان مانند کانال تلگرام و شبکه‌های اجتماعی در ارائه خدمات بهتر و رضایت مشتریان تاثیر بسزایی داشت.

شرکت فراگستر بعنوان سرلوحه حمایت از حقوق مصرف کننده ، هم خود یکی از برترین های این عرصه است ، هم تولید نرم افزارهای یکپارچه آن به دیگر سازمانها در این راستا کمک بسیاری کرده است. نرم افزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندها ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت مالی و بازرگانی در صورت پیاده سازی در سازمان به کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و در نهایت رضایت مشتریان کمک شایانی خواهد کرد.
 

نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان میتواند این اطمینان خاطر را برای مصرف کنندگان به وجود آورد که بنگاه اقتصادی دارای این نشان در حوزه مرتبط با حقوق مصرف کننده از قابلیت مناسبی برخوردار بوده است. به مصرف کنندگان کشور توصیه می‌شود در هنگام خرید کالا یا اخذ خدمات از بنگاه اقتصادی، نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان را به عنوان یک شاخص مهم در ارزش گذاری کالا مدنظر قرار دهند، چرا که توسط ده ها دستگاه ارزیاب در شاخص های تخصصی توانسته است در یک فرآیند قریب به هفت ماه تایید آنها را اخذ نماید.

کلام آخر

همچنین ایشان در پایان این گفتگو ضمن تبریک و تهنیت به مناسب” فرار رسیدن سال نو” بیان کردند؛ که امید است با توکل بر عنایات حضرت حق، در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی بیشتر به چشم انداز، حفظ و ارتقاء جایگاه برتر شرکت با ارائه محصولات نرم افزاری با کیفیت،خدمتگزاری بهتر و رضایتمندی مشتریان، بیشتر از پیش ادامه یابد.

فیلم مصاحبه با مدیرعامل و مدیران ارشد فراگستر در راستای کسب چهارمین گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده

منبع مطلب: فراگستر

پربازدیدترین اخبار سافت گزین