سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

نرم‌افزار مکاتبات ۵ و مکاتبات همراه از اتوماسیون اداری دیدگاه با حضور کارشناس چارگون در دانشگاه معارف اسلامی قم با موفقیت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ کاربران دانشگاه که برای اولین بار استفاده کاربردی از نرم‌افزار اتوماسیون اداری را تجربه می‌کردند با حضور حداکثری در کلاس‌های آموزش عمومی، آمادگی خود را برای حذف کامل مکاتبات اداری به صورت فیزیکی و سنتی اعلام کردند. کارگاه آموزشی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در این دانشگاه با پرسش و پاسخ درباره امکانات نرم‌افزارها و چگونگی بهره‌برداری از آنها ادامه یافت.
امیر حسن‌زاده- کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون درباره این پروژه گفت: مدیران دانشگاه معارف اسلامی قم، استقرار مکاتبات 5 را اولین و مهمترین گام توسعه همکاری خود با شرکت چارگون توصیف کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر 100 کاربر دانشگاه با ‌بهره‌برداری از نرم‌افزار مکاتبات 5 امور اداری و فرآیندهای مکاتباتی خود را انجام می‌دهند. مدیران این دانشگاه انتظار دارند تا نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی آنها را در کلیه سطوح تحت پوشش قراردهد.
به گفته وی، از سوی کارشناسان چارگون به مدیران این دانشگاه اطمینان داده شد که این نرم‌افزار با آسان کردن دسترسی و نگهداری مکتوبات اداری بیشترین بهره‌وری سازمانی را برای آنها به همراه خواهد داشت.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: کاربران مکاتباتی دانشگاه معارف اسلامی قم از ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به ویژه حذف کامل کاغذ از ساختار اداری(Paperless)، کارایی نرم‌افزار در همه مرورگرها و فضای تعامل و گفت‌و‌گو بین افراد استقبال چشمگیری داشتند.
وی همچنین به استقرار اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در دانشگاه معارف قم اشاره کرد و افزود:این اپلیکیشن با هدف دسترسی آسان مدیران به کارتابل‌های روزانه‌شان عملیاتی شده تا مدیران بتوانند بر روی موبایل خود برخی از امکانات نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه بهره‌مند شوند.
به گفته وی، این اپلیکشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را از بین می‌برد و امکان انجام امور را برای آنها فراهم می‌کند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین