سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در جمع کاربران نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، بنیاد علمی و فرهنگی استاد مرتضی مطهری که وظیفه نشر آثار و ترویج معرفت و منش این معلم شهید را برعهده دارد برای سهولت ارتباط بین دفتر مرکزی تهران و نمایندگی استان قم و تسریع در پیگیری امور جاری، نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه را برگزیده است.
تحت وب بودن راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه در کنار امکان استفاده از دیدگاه همراه، رضایت خاطر مدیران ارشد و کارکنان این مجموعه را در پی داشته است.
بنابراین گزارش، همچنین نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان  به صورت مستقل راه‌اندازی شده که رضایتمندی کاربران را به همراه داشته است. در این اداره کل علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، اپلیکیشن دیدگاه همراه نیز، برای دسترسی آسان مدیران ارشد به کارتابل اداری نصب و عملیاتی شده است.
نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز از سوی مدیران و تصمیم‌گیران سازمان‌های کاربر  با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه را برای آنها ایجاد می‌کند.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین