سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون در تیرماه عملیات نصب و استقرار نرم‌افزارهای مالی مجموعه‌ دیدگاه را در ۳ سازما‌ن‌ مشتری با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم فنی چارگون دانشگاه سیستان و بلوچستان را به نرم‌افزار قراردادها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل را به نرم‌افزارهای حسابداری مالی و بودجه و اعتبارات مجهز کردند.
در ادامه، علاوه بر نرم‌افزارهای مکاتبات دیدگاه، دیدگاه همراه ، انبار و حسابداری انبار و اموال دولتی، ‌نرم‌افزار حسابداری مالی  نیز در شهرداری صائین قلعه نصب و راه‌اندازی شد.
نرم‌افزار قراردادها از مجموعه دیدگاه برای پوشش فرآیندهای مالی مرتبط با یک قرارداد شامل تعهد قرارداد و تامین اعتبار صورت وضعیت فرآیندهای مالی سازمان‌های بزرگ و وسیع دولتی، طراحی و پیاده‌سازی شده است.
نرم‌افزار قراردادها از مجموعه مالی دیدگاه با شناسایی کلیه مراحل انعقاد قراردادهای مالی، خدمات متفاوتی را از آغاز انعقاد قراردادها تا اتمام آنها همراه با امکان صدور مکانیزه اسناد به سازمان‌های بهره‌بردار ارائه می‌کند.
ارائه گزارشات نموداری و مقایسه‌ای، ارسال یادآور براساس تاریخ‌ اختتام قرارداد، سررسید تضامین و مراحل پرداخت و ثبت هزینه‌های مرتبط با قرارداد نیز از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار قراردادها در سیستم‌های مالی دیدگاه است.
نرم‌افزار بودجه و اعتبارات مجموعه دیدگاه نیز سازمان‌های مشتری را در محاسبه بهای تمام‌شده کالا و خدمات همراهی می‌کند و ابزارهای مورد نیاز برای بودجه‌ریزی عملیاتی را در اختیار کاربران نهایی قرار می‌دهد.
سهمیه‌بندی بودجه‌ بر اساس شعب سازمان، مطابق با قوانین و مقررات بودجه دولتی و تقسیم‌بندی‌ آن بر اساس مصارف و همچنین کنترل مستقیم بودجه تخصیصی از کارکردهای نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه است.
این نرم‌افزار همچنین با قابلیت تعریف گردش کار سیستمی عملیات‌ها و تخصیص اتوماتیک اعتبار به واحد‌ها، سازمان‌های مشتری را در اعمال دقت و سرعت لازم همراهی می‌کند.
بکارگیری نرم‌افزار حسابداری مالی دیدگاه نیز علاوه بر امکان صدور سند اتوماتیک حسابداری در این سازمان، افزایش سرعت و دقت در ثبت اسناد حقوق و دستمزد، اموال، حسابداری انبار و اعتبارات و کاهش خطاهای ثبتی را به دنبال دارد.
مزیت مهم دیگر سیستم حسابداری تعهدی مجموعه دیدگاه را می‌توان پویا بودن سیستم در زمینه اعمال تغییرات پروتکل تعهدی دانست؛ به طوریکه قابلیت به روز رسانی گزارش‌های سنا و سناما و ارائه گزارشات قانونی مطابق با آیین‌نامه‌های وزارت دارایی در اختیار سازمان‌های بهره‌بردار، قرار خواهد گرفت.
گفتنی است مدیریت این پروژه‌ها را آقایان مهدی راد، علی قاسم‌پور و سرکار خانم شراره رضائیه برعهده داشته‌اند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین