سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی چارگون، 4 سازمان بهره‌بردار از نرم‌افزارهای دیدگاه را به نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار مجهز کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این پروژه‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به  نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه مجهز شدند.
تیم فنی چارگون همچنین در شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا  نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، سیستم مدیریت اموال و اپلیکیشن جمعدار همراه را عملیاتی کرده است.
مهمترین ویژگی سیستم انبار و حسابداری انبار دیدگاه، پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. بستر یکپارچه این نرم‌افزار با نرم‌افزارهای راهکار لجستیک مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و خرید و تدارکات، بهره‌وری سازمانی به همراه دارد.
از امکانات شاخص نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه می‌توان به اختصاص سریال‌ به کالاهای رسید شده و ردیابی آنها بر اساس شماره سریال، استفاده از کارتابل بررسی درخواست و مشاهده موجودی کالا در انبار اشاره کرد.
‌ تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار به سیستم مالی و ثبت و نگهداری نتایج بازرسی کالاهای خریداری شده نیز از دیگر کارکردهای این نرم‌افزار است.
اپلیکیشن جمعدار همراه نیز در راهکار لجستیک دیدگاه، وظیفه آسان کردن عملیات سخت و دشوار جمع‌داری اطلاعات اموال و ایجاد سهولت و افزایش دقت و سرعت در این فرآیند را برعهده دارد.
جمع‌دار همراه محصولی است که با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده و فرآیند جمع‌داری اموال و ثبت اطلاعات و مغایرت‌های آنها را برای امینان اموال بسیار آسان کرده است.
از امکانات جمع‌دار همراه می‌توان به آگاهی از پیشرفت عملیات صورت‌برداری با استفاده از نمودارهای گرافیکی، بازرسی اموال در ارتباط آن‌لاین با سرور دیدگاه، امکان تایپ دستی بارکد در صورت مخدوش بودن بارکد، مشاهده و جستجو در لیست اموال و اختصاص مال به افراد و .. اشاره کرد.
مجموعه نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه با پوشش فرآیندهای سخت‌افزاری سازمان‌ها زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها،‌اموال و دارایی‌های ثابت، مدیریت آنها و همچنین دریافت گزارش‌های شفاف و جامع از حوزه خرید و تدارکارات در سازمان‌ها را فراهم می‌کنند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین