سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تیم فنی چارگون ۳ سازمان مشتری را به نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه شامل نرم‌افزارهای خرید و تدارکات،‌ انبار و حسابداری انبار، جمع‌دار همراه و  نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه مجهز کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در گزارش تیم فنی از تجهیز اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و دیوان عدالت اداری به نرم افزارهای انبار، اموال و دارایی‌های ثابت و جمعدار همراه مجه خبرداده شده است. در ادامه نیز نرم‌افزار خرید و تدارکات از راهکار لجستیک و نرم‌افزار حضور و غیاب از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی در استانداری کرمانشاه عملیاتی شده‌است.
مجموعه نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه با پوشش فرآیندهای سخت‌افزاری سازمان‌ها زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها،‌ اموال و دارایی‌های ثابت، مدیریت آنها و همچنین دریافت گزارش‌های شفاف و جامع از حوزه خرید و تدارکارات در سازمان‌ها را فراهم می‌کنند.
مهمترین ویژگی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه، پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. بستر ارتباطی یکپارچه این نرم‌افزار با سایر نرم‌افزارهای راهکار لجستیک مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و خرید و تدارکات، بهره‌وری سازمانی را برای کاربران این مجموعه نرم‌افزاری به همراه دارد.
نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت نیز در راهکار لجستیک دیدگاه، وظیفه مدیریت اموال و دارایی، اطلاعات طبقه دارایی، اختصاص مال به پرسنل و مکان استقرار دارایی‌ها را برعهده دارد.
این نرم‌افزار ضمن دارا بودن قابلیت‌های ثبت و نگهداری کلیه عملیات‌ جابه‌جایی، خروج، بیمه دارایی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، امکان مدیریت استهلاک اموال و پوشش کامل کلیه فرآیند‌های مندرج در بخشنامه‌های اداره کل اموال دولتی را نیز داراست.
نرم‌افزار جمع‌دار دیدگاه همراه به عنوان ابزار مکمل نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت دیدگاه و با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده است.
جمعدار دیدگاه همراه، امکانی فراهم می‌کند که امین اموال با در دست داشتن موبایل و با استفاده از اپلیکیشن جمع‌دار همراه، در محل‌های تعریف شده حضور یابد و ثبت یا اسکن بارکد اموال تعین شده را به راحتی انجام دهد. این نرم‌افزار ‌پس از ثبت و یا اسکن بارکدها، به جمع‌آوری اطلاعات اموال، شناسایی و ثبت مغایرت‌های موجود در اموال سازمان و انتقال آنلاین اطلاعات به سرور دیدگاه، می‌پردازد.
گردش مکانیزه درخواست‌های خرید، امکان ثبت سفارش خرید و امکان گروه‌بندی ارائه کنندگان کالا و خدمات در کنار سایر امکانات نیز نرم‌افزار خرید و تدارکات لجستیک دیدگاه را به ابزاری مهم در تصمیم‌گیری‌های مدیران سازمان‌های مشتری، تبدیل کرده‌ است.
تهیه گزارش‌های آماری و پارامتریک،‌ برنامه‌ریزی خرید و ثبت سفارش، تعریف فرآیند درخواست خرید و سفارش خرید،‌ تهیه گزارش تاریخچه درخواست و خرید یک کالای خاص و… از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه است.
گفتنی است؛ مدیریت این ۳ پروژه را سرکار خانم شراره رضائیه برعهده داشته است.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین