سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

به استناد بند ۲ ماده (۱۸) و در اجرای ماده (۱۷) تصویب­نامه شورای عالی اداری با عنوان “حقوق شهروندی در نظام اداری” به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۹۵ و به منظور  ارائه خدمات به­ موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت­مندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی، آن دسته از دستگاههای اجرایی (اعم از ملی و استانی) که عهده­دار ارائه خدمات به مردم هستند، کلیه دستگاه های اجرایی موظفند اقدامات زیر را انجام دهند:

  1. به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، نسبت به استقرار میزخدمت در قالب میزخدمت الکترونیکی حداکثر طی مدت یک سال و میزخدمت حضوری حداکثر طی مدت ۶ ماه از زمان ابلاغ این دستورالعمل در چهارچوب ذیل اقدام نمایند:

الف: میزخدمت الکترونیکی

تحت سامانه­ ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه­های ارتباطی قابل حمل هوشمند با قابلیت­های ذیل:

  • اطلاع رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت.
  • امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم­های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال. الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع.
  • انجام کلیه استعلامات و انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت.
  • قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی.
  • ارائه کد رهگیری منحصربه فرد به درخواست خدمت به منظور ردگیری مراحل اجرای فرآیند پردازش درخواست خدمت و بازیابی و رجوع به سوابق اطلاعات خدمت ارائه شده.
  • امکان ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی مراحل پردازش درخواست خدمت به ارباب رجوع.
  • نظر سنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت.

در این راستا شرکت برید سامانه نوین با ارائه سرویس میز خدمت الکترونیک، گام بزرگی در جهت تحقق الکترونیکی شدن فرآیندها و ارائه سرویس بهتر و سریعتر به ارباب رجوع در سازمان ها برداشته است.

شرکت برید سامانه نوین افتخار دارد که تمامی بند های درخواستی در آیین نامه شورای عالی اداری را با عنوان “حقوق شهروندی در نظام اداری” در سیستم میز خدمت الکترونیک خود لحاظ  و به بازار عرضه نموده است.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین