سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

رییس مرکز برنامه‌ریزی و توسعه فناوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تاکید کرد: نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه این مجموعه را از کاربرد کاغذ، بی‌نیاز کرده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و توسعه فناوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفتگو با روابط عمومی چارگون گفت: میل و احساس نیاز شدید به سامانه اتوماسیون مکاتبات اداری در ابتدای سال 86 در مجموعه ایجاد شد. مرکز برنامه‌ریزی و توسعه فناوری به عنوان متصدی مستقیم انجام تحقیقات و تصمیم‌گیری در این زمینه تعیین شد. در نهایت با بررسی‌های متعدد و آزمایش اکثر سامانه‌های مطرح در آن دوره، دیدگاه را جامع‌ترین و کاربر پسند‌ترین یافتیم و نسبت به تهیه آن برای دفاتر تهران و قم اقدام کردیم.
سید علی شجاعی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد میان کارشناسان دو مرکز و نیازسنجی‌های اولیه، پروژه استقرار و بومی سازی در پژوهشگاه انجام شد و از ابتدای خرداد ماه ۸۶ دیدگاه در مجموعه پژوهشگاه کار خود را رسما آغاز کرد.
وی افزود: امکانات و قابلیت‌های سامانه مکاتبات دیدگاه در آن دوره، به ویژه سرویس لینک سرور که برقراری ارتباط میان دو مرکز را فراهم می‌ساخت با استقبال ویژه مدیران و کارمندان پژوهشگاه مواجه شد.
شجاعی اضافه کرد: آنچه باعث موفقیت این پروژه در پژوهشگاه شد، همراهی و مساعدت ویژه ریاست مجموعه و ابلاغ دستورات اولیه ایشان جهت لازم الاجرا کردن استفاده از سامانه بود. این امر باعث شد ضریب نفوذ دیدگاه در پژوهشگاه به سرعت افزایش یابد و سازمان به سمت سازمانی الکترونیک در حوزه مکاتبات و پیپرلس شدن پیش برود که حاصل آن وجود بیش از ۴۰۰ کاربر در سامانه و ثبت حدود ۲۵۰ هزار نامه است.
رئیس مرکز برنامه ریزی و توسعه فناوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تاکید کرد: سرعت انتقال اسناد و مدارک و امکان پیگیری مکاتبات و تهیه آرشیوهای الکترونیک از تمام مکاتبات و گردش‌های اداری، دیدگاه را به سامانه‌ای بی‌بدیل در پژوهشگاه تبدیل کرد.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نسبت به تهیه مجموعه سیستم های مالی و لجستیک اقدام کردیم که در حال حاضر سامانه‌های حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات، اموال، انبار،خرید و تدارکات

 

، پرسنلی و حضور و غیاب در مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جایگاه خاص چارگون در بازار رقابتی

شجاعی در خاتمه افزود: چارگون را مجموعه ای پیشتاز، پیشرو و خلاق در حوزه کاری خود می‌دانم و معتقدم که گام های بزرگ و شایسته ای در جهت توسعه فرهنگ استفاده از سامانه‌های اتوماسیون سازمانی و نیل به سمت سازمان‌های الکترونیک برداشته و حضور مدیرانی خوش فکر و خلاق در راس شرکت و همکارانی دلسوز و مسلط به حوزه کاری خود، نقشی اساسی در ارتقای جایگاه چارگون در جامعه و در بین رقبا داشته است.

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌است. نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد.

نرم‌افزار مکاتبات اداری حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است. در ساده‌ترین حالت نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.

  • برخی امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری
  • پیاده‌سازی هرنوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
  • جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
  • اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای Safari، Chrome، Firefox و IE
  • تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
  • جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
  • امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  • ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین