سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

12 سازمان مشتری چارگون با انتخاب نرم‌افزار مکاتبات 5 بهره‌برداری از جدیدترین نسخه اتوماسیون اداری دیدگاه را در ساختارهای سازمانی خود برگزیدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، موسسه‌های آموزش عالی شهاب دانش قم، حسابرسی مفید راهبر و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در کنار شرکت کیمیا پترو گاز ایلیا، شرکت صنایع شیمیایی باوند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله سازمان‌های مشتری چارگون هستند که نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات را برای استقرار و جایگزینی دیدگاه 4 انتخاب کرده‌اند.
مدیران شرکت دوران الکترونیک، شرکت داتام، کارگزاری آرمون بورس و شرکت پاکرو سبز قشم نیز علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه، سایر سرویس‌های موجود اتوماسیون اداری مانند فکس، ECE، ایمیل و همچنین محصولات دیدگاه همراه را برای بهره‌برداری در سازمان خود، برگزیده‌اند.
شرکت چارگون، همواره پوشش همه جانبه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داده است؛‌ به همین دلیل بهبود ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی بسیار قابل توجه و دارای اولویت‌ توسعه، بوده است.
در نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ,collaboration ،Drag and drop را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ضمن اینکه افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.
ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه‌ها در سازمان‌های مشتری چارگون را سرکار خانم شراره رضائیه و جناب آقای علی قاسم‌پور برعهده داشته‌اند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین