سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

شرکت عطرینه سازیبا با عملیاتی‌سازی نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه و چند سیستم دیگر از راهکار منابع انسانی در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی چارگون، 200 کاربر شرکت عطرینه سازیبا با عملیاتی‌سازی نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه و سیستم‌های پرسنلی، آموزش، ارزیابی عملکرد و جذب و استخدام  به کاربران مجموعه دیدگاه افزوده شدند.

افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند. در کنار این امر واکنش به موقع مدیریت منابع انسانی به تغییرات درونی یکی از اهداف سازمان‌هاست. نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، عملکرد بهتر، افزایش تولید و انجام بهترین واکنش به تغییرات و چالش‌ها را میسر می‌کنند. نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند.

  • نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه

انتخاب نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه از سوی مدیریت شرکت عطرینه سازیبا تلاشی برای ساماندهی ساختار سازمانی این مجموعه است. نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه، امکان نگهداری مجموعه اطلاعات مربوط به پست‌های سازمانی را از سالهای قبل تا به امروز، فراهم می‌کند.
در این سیستم آخرین ساختار مصوب سازمان ثبت شده همراه با کلیه مستندات، تاریخچه‌ها، وظایف و اطلاعات مرتبط، قابل دسترسی است. ارتباط یکپارچه نرم‌افزار تشکیلات سازمانی با سایر سیستم‌های حوزه منابع‌انسانی به ویژه، نرم‌افزار پرسنلی بستر اجرایی مناسبی را برای تعالی سازمانی ایجاد می‌کند.
نگهداری قانون و اساسنامه تاسیس و تشکیل دستگاه و تعریف اهداف و وظایف اساسی سازمان، تعریف سطوح مختلف تشکیلات و مرتب کردن آنها تا سطح پست‌های قابل تصدی، تعریف کلیه شغل‌های سازمان، مشخصات هر شغل و بروزرسانی خودکار وضعیت تصدی پست‌های سازمانی از جمله امکانات شاخص نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه است.
کمترین مزیت نرم‌افزار تشکیلات سازمانی در یک ساختار اداری، کمک به انجام امور مرتبط با احکام کارکنان سازمان توسط نرم‌افزار پرسنلی است.

  • سیستم پرسنلی دیدگاه

در این نرم‌افزار امکان نگهداری کلیه اطلاعات کارکنان براساس فرآیندهای جذب، صدور انواع حکم و قرارداد و…پوشش داده می‌شود. ساختار منعطف نرم‌افزار پرسنلی بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع متدهای منابع‌انسانی در سازمان‌های دولتی و خصوصی فراهم می‌کند. قابلیت انطباق با قوانین مختلف خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار است.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین