سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

 صندوق بازنشستگی کشوری با خرید لیسانس و عملیاتی سازی نرم‌افزار نظرسنجی از راهکار سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه، همکاری خود را با چارگون توسعه داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر از سیستم‌های پرسنلی، وام، بیمه مکمل و مهمانسرای مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بهره می‌برد.
کاربران این صندوق همچنین تجربه بهره‌برداری نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه، سرویس ارسال و دریافتفکس، مدیریت فرآیند (BPMS) را در کارنامه‌ خود دارند.
از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه سیستم‌های اموال و دارائی‌های ثابت، انبار و حسابداری انبار و خرید و تدارکات حوزه لجستیک دیدگاه نیز دراین صندوق نصب و راه‌اندازی شده‌اند.
نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه، مدیریت ایده‌ها و تهیه بازخوردهای متنوع از بدنه سازمان و نیز مخاطبان و ذینفعان آن را برعهده دارد و ابزاری مفید در تعالی سازمان‌های مختلف شمرده می‌شود.
این نرم‌افزار نیز در راهکار جامع مدیریت منابع‌انسانی دیدگاه با دیگر نرم‌افزارهای این حوزه یکپارچه شده تا مدیریت تهیه و تحلیل نظرات و ایده‌ها را با سرعت بیشتر و خطای کمتر، مطابق با امکانات مدیریتی پویا فراهم کند.
از امکانات نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه می‌توان به امکان تفکیک نظرسنجی‌های عادی و محرمانه، انجام فرآیند نظرسنجی به صورت بی‌نام با تولید فرم‌های کاغذی و ورود دیتا در سیستم برای انجام محاسبات، تعیین مهلت پاسخگویی به نظرسنجی به صورت گروهی و انفرادی و تخصیص گروهی فرم‌های نظرسنجی به افراد، اشاره کرد.
نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه همچنین امکان گزارش‌گیری از تعداد و درصد امتیازات نسبت به سئوالات پاسخ داده شده را نیز در اختیار مدیران قرار می‌دهد.
عملکرد نرم‌افزار به این صورت است که زمینه تعریف سئوالات و نحوه پاسخ‌دهی به آنها را بصورت پویا و کاملا داینامیک فراهم می‌کند. مدیر سیستم می‌تواند از حالت‌ها و متدهای متنوع طراحی سئوالات و الگوهای پاسخ‌دهی در طراحی فرم نظرسنجی استفاده و به شیوه دلخواه برای کاربران موردنظر ارسال کند.
یکپارچگی نرم‌افزار نظرسنجی با دیگر نرم‌افزارهای راهکار جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه، مدیریت اطلاعات و تحلیل نتایج حاصل شده را به سهولت ممکن می‌کند.

پربازدیدترین اخبار سافت گزین