سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

همایش شهر الکترونیک با حضور شهرداران و اعضای شورای شهر شهرهای استان لرستان، همدان و ایلام به میزبانی شهرداری خرم‌آباد برگزار شد.

این همایش توسط سازمان فاوا شهرداری خرم آباد در شهر خرم آباد برگزار شد . 
در این همایش آقای دکتر رشیدی شهردار شهرداری خرم آباد طی سخنرانی خود، لزوم شهر الکترونیک را مطرح کردند و در خصوص عملکرد سازمان فاوا و ظرفیت آی تی  سازمان جهت پوشش سه استان اعلام آمادگی کردند، و در ضمن به اهمیت نرم افزار در شهرداری تاکید کردند.

پس از سخنراني آقای دکتر رشیدی، جناب آقای مهندس نصیری مدیرکل دفتر امورشهری استان لرستان در خصوص اقدامات دفتر امور شهری در دوسال گذشته در حوزه نرم افزار صحبت کردند و ضمن تشکر از سازمان فاوا تاکید کردند که از ظرفیت سازمان فاوا که هزینه میلیاردی برای آن سازمان انجام شد  استفاده شود.
 در آخر از عملکرد شرکت حساب رایان و شرکت صفارایانه در استان لرستان تشکر کردند.
نمایده شرکت حساب رایان پارس آقای طالعی ضمن خرسندی از همکاری با شهرداری ها در دودهه اخیر، گزارشی از عملکرد شرکت حساب رایان پارس را ارائه کردند و در خصوص لزوم پیاده سازی نرم افزار های یکپارچه مالی و اداری صحبت کردند.
در ادامه ایشان دستاوردهای نرم افزار ها را در افزایش دقت، بهبود عملکرد و درآمدزایی مطرح کردند، و همچنین متذکر شدند که در این شرایط اقتصادی ، شرکت حساب رایان می تواند چه کمک هايي به سازمان شهرداری ها و دفاتر امورشهری داشته باشد.
ایشان راهکارهای مالی و مالیاتی درخصوص کاهش هزینه و افزایش درآمد در شهرداری ها مطرح کردند و در خصوص پیاده سازی حسابداری تعهدی و نحوه اجرای آن صحبتی داشتند.
در نهایت  بهبود تصمیم گیری و راهکارهای نرم افزاری شرکت حساب رایان را ارائه کردند.
 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین