سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

کارگاه‌های آموزشی و فنی با موضوعات عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای علاقمندان و مدعوین هشتمین گردهمایی سالانه چارگون برگزار شدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، همزمان با برگزاری هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که با حضور نمایندگان، مدیران و کارشناسان سازمان‌های بهره‌بردار از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه روز 8 دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، حاصل 20 سال فعالیت و حرکت مداوم این شرکت در صنعت نرم‌افزاری کشور به نمایندگان سازمان‌های مشتری ارائه شد.
در بخش دوم این گردهمایی به سنت هرساله، مدیران و برنامه‌ریزان شرکت چارگون برگزاری چندین کارگاه عمومی با حضوراساتید بنام و برجسته را با هدف افزایش دانش عمومی نمایندگان سازمان‌های کاربر دیدگاه در موضوعات مختلف، طراحی کردند که بعدازظهر روزهشتم دیماه و پس از برگزاری مراسم اصلی، دایر شدند.
امسال نیز 4 کارگاه آموزشی با موضوع اینترنت اشیا، آموزشBackup and Disaster Recovery ، آموزش چگونگی افزایش همراهی پرسنل همزمان با تغییرات پایدار سازمانی و کارگاه آشنایی با روش‌های استنادپذیری اسناد وعملیات الکترونیک برای مدعوین گردهمایی سالانه چارگون انتخاب و برپا شدند.
امیر مهرانی در کارگاه «Theory U» تلاش کرد تا سطح دانش و توانمندی مدیران منابع انسانی و مدیران اجرایی سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه را درباره روش‌ها و متددهای افزایش همراهی جمعی در پرسنل سازمان افزایش دهد.
مهندس ریاضی در کارگاه آشنایی با اینترنت اشیاء از خدمات و کاربردهای این فناوری، اجزای اکوسیستم اینترنت اشیاء، تجهیزات، شبکه‌های ارتباطی و پلتفورم‌های نرم‌افزاری و .. سخن گفت و مهندس پرویز آقاصادقی نیز در کارگاه آموزشی Backup and Disaster Recovery  درباره حفظ و نگهداری اطلاعات سازمان‌ها و ضرورت آن را برشمرد.
کارگاه آموزش آشنایی با پایه‌ها و روش‌های استنادپذیری اسناد وعملیات الکترونیک، چهارمین کارگاه پیش‌بینی شده از سوی چارگون برای مدعوین گردهمایی سالانه مشتریان بود. این کارگاه آموزشی با تدریس مهندس شاهین نوروزی ویژه مدیران منابع انسانی واتوماسیون اداری برپا شد. ارائه مفاهیم اعتماد در دنیای دیجیتال، تشریح پایه‌های حقوقی استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک و ضرورت‌های تولید و نگهداری اسناد استنادپذیر و ارائه راهکارهای فنی آن، مباحث تئوریک این کارگاه را تشکیل می‌دادند.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین