سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

نرم‌افزارهای تکمیلی حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی دیدگاه با هدف بهبود در فرآیندهای اداری و بهره‌مندی از بستری یکپارچه و منعطف به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزاری تکمیلی حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی شامل اپلیکیشن‌های مکاتبات و جلسات همراه، مدیریت فرآیندها و نرم‌افزار تشکیلات سازمانی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،‌ دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه را در این مجموعه توسعه داد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیش از این نیز از نرم‌افزارهای مکاتبات اتوماسیون اداری، حقوق ودستمزد، حضور و غیاب،پرسنلی از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی و همچنین نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت حوزه لجستیک دیدگاه در ساختار اداری خود بهره برده است.

اتوماسیون اداری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اپلیکیشن جلسات دیدگاه همراه برای برگزاری جلسات مفید با رویکرد گفتمان سازمانی، ارزش افزوده بیشتری خواهد داشت؛ چرا که این نرم‌افزار به امکانات زیادی از جمله پوشش کلیه مراحل جلسات مانند ثبت، لغو، ویرایش قبل و در حین جلسه و نهایی‌سازی آن، مجهز است.
قابلیت ایجاد جلسات تکرار شونده، ارسال دعوت‌نامه به مدعوین خارج از سازمان، افزودن تقویم دیگر کارمندان و اتاق جلسات و مشاهده جزئیات آنها با داشتن دسترسی، افزودن دستور جلسه و مدیریت زمان آن نیز از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار جلسات دیدگاه است.
از سوی دیگر قابلیت‌هایی مانند نمایش پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در زمان جلسه، برقراری ارتباط با سرویس گوگل مپ برای نمایش محل جلسه، تعیین محل جلسه داخلی و خارجی با درج مشخصات و لوکیشن آنها از طریق سرویس گوگل مپ نیز در این نرم‌افزار موجود است.
حضور و غایب مدعوین و افزودن توضیحات برای هر دستور جلسه، تهیه صورت جلسه در قالب‌های متفاوت و گردش آن برای تایید و امضا در نرم‌افزار مکاتبات،‌ جستجو در آرشیو جلسات و امکان گفت‌وگو در محیط جلسه و… ارزش افزوده‌های بیشتری برای کاربران این نرم‌ا‌فزار ایجاد کرده است.
انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز از سوی مدیران و تصمیم‌گیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب اتوماسیون اداری دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه را برای آنها ایجاد می‌کند.
دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و عملیات‌ پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین