سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

 هشتمین گردهمایی سالانه چارگون همزمان با گرامی‌داشت ۲۰ سال حضور مداوم در صنعت نرم‌افزاری کشور و مرور دستاوردهای اثرگذارش در کسب و کارهای ایرانی، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان روز ۸ دیماه با شعار «بیست سال اول» در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
در این گردهمایی که با ۲۰ سالگی حضور چارگون در صنعت نرم‌افزاری کشور همراه شده، تلاش می‌شود تا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردها، فضای گفت‌وگوی مستقیم بین کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه فراهم شود.
در این مراسم ضمن معرفی دستاوردهای فنی و محصولات جدید از بیست سال تلاش و نقش‌آفرینی خانواده چارگون در حوزه فناوری اطلاعات کشور و اثرگذاری مثبت مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در کسب‌وکارهای ایرانی، گزارشی ارائه خواهد شد.
بنابراین گزارش در حاشیه هشتمین گردهمایی سالانه چارگون، منتخبی از کسب‌وکارهای نوین اینترنتی به ارائه و معرفی خدمات خود خواهند پرداخت تا زمینه آشنایی مدیران و نمایندگان سازمان‌های مختلف با تمامی اجزا و ارکان فناوری کشور ایجاد شود .
هدف چارگون از برپایی این نمایشگاه، ایجاد فرصت تعامل بیشتر بین تمامی فعالان حوزه فناوری کشور و اثرگذاری در هرچه پویاتر و بهتر شدن صنعت آی‌تی و تولیدات آن است.
در این گردهمایی سالانه همچنین مراسم اعطای نشان «سازمان الکترونیکی برگزیده» به ۱۰ سازمان مشتری با تاکید بر همراهی مشتریان تا بهره‌وری کامل، برگزار خواهد شد.
معیارهای نهایی انتخاب سازمان‌های برگزیده را مانند هر سال، ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ نرم‌افزارها در سازمان‌ های کاربر را تشکیل می‌دهند.
هدف چارگون از انتخاب و اعلام سازمان‌های الکترونیکی برتر، پاسداشت تلاش مشتریان در الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمانی و ارائه الگوهای برتر برای سایر سازمان‌های مشتری است.
بنابراین گزارش در بخش دوم گردهمایی سالانه مشتریان چارگون نیز ۴ کارگاه‌ آموزشی و فنی با رویکردی عمومی‌تر به صنعت آی‌تی کشور، برپا خواهند شد.
برگزاری کارگاه آموزشی تشریح کاربردهای اینترنت اشیا با تدریس دکتر حسین ریاضی، آموزش راهکارهای افزایش همراهی برای تغییرات پایدار سازمانی با حضور امیر مهرانی، کارگاه‌ آموزشی Backup and Disaster Recovery با تدریس مهندس پرویز آقاصادقی و همچنین کارگاه استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک با تدریس مهندس شاهین نوروزی، پایان بخش برنامه‌های هشتمین گردهمایی سالانه چارگون خواهند بود.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین